Quote from Guest on 28 June 2009, 23:14Ur Björn Ferrys knäppa blogg hämtar jag denna sköna undanflykt av kompisen Jan (när de ville ha med honom på cykling i snöblandat regn på fjället):
"Tack för inbjudan. Jag har tvärr lyckats få framluft i bakdäcket och kan därmed inte följa med./ Jan."
Ur Björn Ferrys knäppa blogg hämtar jag denna sköna undanflykt av kompisen Jan (när de ville ha med honom på cykling i snöblandat regn på fjället):
"Tack för inbjudan. Jag har tvärr lyckats få framluft i bakdäcket och kan därmed inte följa med./ Jan."
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 23:24Haha.. ..och gillar titeln: "Ferry Tales"
Haha.. ..och gillar titeln: "Ferry Tales"
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 12:34(t+)
lysande undanflykt!den ska jag ha i bakfickan till nästa gång jag måste komma med en dylik
(t+)
lysande undanflykt!
den ska jag ha i bakfickan till nästa gång jag måste komma med en dylik
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 14:47Framluft i bakfickan (#)
Framluft i bakfickan (#)
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 20:05Då undrar jag lite så där bara typ försiktigt:
När ni har en löparkompis/anhörig/frugan/tjejen....å dom inte vill hänga med på en typ 5 km-jogg...vad har dom sagt:
1. Trött efter jobbet..
2. Skorna nya......å det här är i det närmaste en evighetsmaskin...
Då undrar jag lite så där bara typ försiktigt:
När ni har en löparkompis/anhörig/frugan/tjejen....å dom inte vill hänga med på en typ 5 km-jogg...vad har dom sagt:
1. Trött efter jobbet..
2. Skorna nya......å det här är i det närmaste en evighetsmaskin...
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 20:106. Kan inte. Jag vilar mig i form inför Måkarbo halvmarathon.
6. Kan inte. Jag vilar mig i form inför Måkarbo halvmarathon.
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 20:11När jag gick på gymnasiet hade vi en kille som kom konstant försent och hade den ena sköna förklaringen efter den andra varför. Priset togs när han myntade;
- Ursäkta att jag kommer försent men vårt garage brann ner i natt.
Jag kunde ju inte bara motstå i
När jag gick på gymnasiet hade vi en kille som kom konstant försent och hade den ena sköna förklaringen efter den andra varför. Priset togs när han myntade;
- Ursäkta att jag kommer försent men vårt garage brann ner i natt.
Jag kunde ju inte bara motstå i
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 07:38Tumba?
Tumba?
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2009, 07:40Visserligen är jag inte jätteung men...
Visserligen är jag inte jätteung men...
Quote from Funbeat user on 2 July 2009, 07:41Ouuuuppppppppppss!
Ouuuuppppppppppss!