Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 23:34Att det är Shimano är bara att acceptera på en fultysk cykel...
Att det är Shimano är bara att acceptera på en fultysk cykel...
Quote from ellen olsson on 8 February 2009, 23:35För mycket att bli trött på när det är så mycket grönt.
För mycket att bli trött på när det är så mycket grönt.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 23:37Du listade ut det till slut! Bra gjort David!
Så länge Campa finns kvar så kan inte jag acceptera Shimano, särskilt inte på en så här grann hoj.
Du listade ut det till slut! Bra gjort David!
Så länge Campa finns kvar så kan inte jag acceptera Shimano, särskilt inte på en så här grann hoj.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 23:39Hur kul är en svart cykel då, eller en blå...?
Hur kul är en svart cykel då, eller en blå...?
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 23:41Jätte!
Jätte!
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 23:43Mmm... jätte kul...
Det är ju inte så många som har kolfibersvarta cyklar nu för tiden...
Mmm... jätte kul...
Det är ju inte så många som har kolfibersvarta cyklar nu för tiden...
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 23:46Fler som har vita, skulle jag tro.
Fler som har vita, skulle jag tro.
Quote from Funbeat user on 8 February 2009, 23:53Tror du!?
Jag tycker det är för mycket svart. Kolfiber är inte en nyhet längre som man bara kan klarlacka och tro att det är fåldigt.
Efterlyser mera färg på hojarna. Focus är på rätt väg även om man inte har denna granningen kvar i år.
Vi får se vad det
Tror du!?
Jag tycker det är för mycket svart. Kolfiber är inte en nyhet längre som man bara kan klarlacka och tro att det är fåldigt.
Efterlyser mera färg på hojarna. Focus är på rätt väg även om man inte har denna granningen kvar i år.
Vi får se vad det
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 01:02Svart cykel är faktiskt ganska tråkigt, jag håller med. Jag har en helt underbar Cervelo R3 SL som är svart, men så jättekul ser den inte ut. Svart är ju liksom aldrig fel, men på en cykel är det inte heller helt rätt. Det är något av en fegfärg.... Till
Svart cykel är faktiskt ganska tråkigt, jag håller med. Jag har en helt underbar Cervelo R3 SL som är svart, men så jättekul ser den inte ut. Svart är ju liksom aldrig fel, men på en cykel är det inte heller helt rätt. Det är något av en fegfärg.... Till
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 02:05Jag gillar inte mångfärgade cyklar. När det kommer regnbågar eller reklampelare rullande, då vänder jag bort blicken.
Här är ett exempel på en "överloggad" cykel:
http://ericpaige.com/assets/images/Look_595_Ultra_02.jpgEn logga per sida är lagom för en
Jag gillar inte mångfärgade cyklar. När det kommer regnbågar eller reklampelare rullande, då vänder jag bort blicken.
Här är ett exempel på en "överloggad" cykel:
http://ericpaige.com/assets/images/Look_595_Ultra_02.jpg
En logga per sida är lagom för en