Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 07:03Åkte till Cypern för sol bad och jogg.....köpte så jag har 2 par Oakleys och ett par Killer Loops , 2 par med sollinser för fiske och löpning/cykling och ett par med gula linser för vinterns mörker ....det är sviinbilligt med glasögon på Cypern....rekomen
Åkte till Cypern för sol bad och jogg.....köpte så jag har 2 par Oakleys och ett par Killer Loops , 2 par med sollinser för fiske och löpning/cykling och ett par med gula linser för vinterns mörker ....det är sviinbilligt med glasögon på Cypern....rekomen
Quote from Camilla Höög on 7 April 2009, 07:45På strandpromenaden €5/styck? 😉
På strandpromenaden €5/styck? 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 07:49hehehe typ !!! Slipade Oakleys är billiga på strandpromenaden där 😉
hehehe typ !!! Slipade Oakleys är billiga på strandpromenaden där 😉
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 13:36Adidas har sportglasögon med ett par små bågar som du kan få slipade glas i som fästes på insidan. Fördelen är att su bara kan snäppa loss insatsen om du vill använda dom med kontaktlinser.
Jag har en optikerbutik, så du får gärna komma in till mig och ti
Adidas har sportglasögon med ett par små bågar som du kan få slipade glas i som fästes på insidan. Fördelen är att su bara kan snäppa loss insatsen om du vill använda dom med kontaktlinser.
Jag har en optikerbutik, så du får gärna komma in till mig och ti
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 13:53Det går att få slipade glas även om de är sportiga och böjda, men det beror på hur stort brytningsfelet är. Jag vet inte var gränsen går och det beror väl på hur bågen ser ut. Det bästa är väl att gå till en optiker och höra efter.
Det går att få slipade glas även om de är sportiga och böjda, men det beror på hur stort brytningsfelet är. Jag vet inte var gränsen går och det beror väl på hur bågen ser ut. Det bästa är väl att gå till en optiker och höra efter.
Quote from Jonas Täng on 7 April 2009, 14:33Sportoptik har ett ganska bra utbud av slipade sportglasögon. Finns i Stockholm på Kungsgatan nära Löplappet men också på www.sportoptik.se för oss som inte har vägarna förbi så ofta...
Sportoptik har ett ganska bra utbud av slipade sportglasögon. Finns i Stockholm på Kungsgatan nära Löplappet men också på http://www.sportoptik.se för oss som inte har vägarna förbi så ofta...
Quote from Funbeat user on 7 April 2009, 16:21Tack för hjälpen!
Tack för hjälpen!
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 09:49Är det någon som provat att cykla med visir för längdåkning, typ:
http://www.northsport.se/product.html?product_id=159&category_id=26&search_page=
Det ska tydligen fungera att ha vanliga glasögon under.
Är det någon som provat att cykla med visir för längdåkning, typ:
http://www.northsport.se/product.html?product_id=159&category_id=26&search_page=
Det ska tydligen fungera att ha vanliga glasögon under.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 12:13Gustav körde med Barbies kartong och det blev en silverpeng.
Gustav körde med Barbies kartong och det blev en silverpeng.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 12:20O en docka till Emma!!
O en docka till Emma!!