Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 20:15Patrik•• bra tips. Måste kolla nästa gång jag är på Jula!!!
Patrik•• bra tips. Måste kolla nästa gång jag är på Jula!!!
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 21:17Kristoffer, varifrån beställde du din hjälm?
Kristoffer, varifrån beställde du din hjälm?
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 21:50Nej Thomas nu har du fattat fel. Det är ju vi som är långsamma som behöver all hjälp vi kan få av bra prylar 🙂
Nej Thomas nu har du fattat fel. Det är ju vi som är långsamma som behöver all hjälp vi kan få av bra prylar 🙂
Quote from Funbeat user on 2 August 2013, 22:00Ja, det är ju i och för sig väldigt sant. 😀
Ja, det är ju i och för sig väldigt sant. 😀
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 08:13Bliz glasögon funkar kanon! Väljer landslaget i längdskidor att använda dem så duger de till mig också...
Jag skulle aldrig lägga mer än max 500 :- på ett par glasögon. Tycker alltid att de tar stryk. Åker i marken, repas osv...Att då köpa ett par för nå
Bliz glasögon funkar kanon! Väljer landslaget i längdskidor att använda dem så duger de till mig också...
Jag skulle aldrig lägga mer än max 500 :- på ett par glasögon. Tycker alltid att de tar stryk. Åker i marken, repas osv...Att då köpa ett par för nå
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 10:02@John, har också ett par Rudy Proj med fotokromatiska glas, inköpta på Kungsgatan. Kostade en slant förstås, så om jag skall paddla med dom får jag nog komplettera med ett nackband.. :-/. Helnöjd hur som helst.
@John, har också ett par Rudy Proj med fotokromatiska glas, inköpta på Kungsgatan. Kostade en slant förstås, så om jag skall paddla med dom får jag nog komplettera med ett nackband.. :-/. Helnöjd hur som helst.
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 15:32Jag rekommenderar starkt solglasögonen från X-Kross:
http://www.x-kross.se/. Har ett par med progressiv slipning och de är helt fantastiska. Plus att man kan byta linserna utan att behöva ta i dem och få fingeravtryck över hela linsen.
Jag rekommenderar starkt solglasögonen från X-Kross:
http://www.x-kross.se/. Har ett par med progressiv slipning och de är helt fantastiska. Plus att man kan byta linserna utan att behöva ta i dem och få fingeravtryck över hela linsen.
Quote from Funbeat user on 3 August 2013, 16:39Köpte ett par Bliz som var lite högre än vanligt. Så även om man cyklar och måste ha blicken högre så är inte bågen i vägen. Fungerar prima!
Köpte ett par Bliz som var lite högre än vanligt. Så även om man cyklar och måste ha blicken högre så är inte bågen i vägen. Fungerar prima!
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 19:58Patrik det var ett jävla jobb att hitta hjälmen för det är slut överallt!!
Efter att ha lagt timmar på att leta hittade jag ett ställe i Tyskland som har dom.
Kolla in actionsports.de
Patrik det var ett jävla jobb att hitta hjälmen för det är slut överallt!!
Efter att ha lagt timmar på att leta hittade jag ett ställe i Tyskland som har dom.
Kolla in actionsports.de
Quote from Funbeat user on 4 August 2013, 21:04Tack Kristoffer! Har precis beställt en, har ej lyckats hitta den någon annanstans heller. Hoppas den hinner komma innan fredag...
Tack Kristoffer! Har precis beställt en, har ej lyckats hitta den någon annanstans heller. Hoppas den hinner komma innan fredag...