Quote from Guest on 18 October 2012, 17:53Läste förra året om ett gäng som sprang i Sollentuna. Någon som vet mer?
Läste förra året om ett gäng som sprang i Sollentuna. Någon som vet mer?
Quote from Daniel Jernebring on 18 October 2012, 18:03Ingen aning. Men jag bor också i kommunen och vill gärna veta mer!
Ingen aning. Men jag bor också i kommunen och vill gärna veta mer!
Quote from Jonny Persson on 18 October 2012, 18:26http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1105903&PageNumber=5
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1105903&PageNumber=5
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 13:12Hej,
Är det tjejgänget du menar?
Vi på Sollentuna Skid och Cyelsällskap drar nog inom kort igång tjejlöpning en gång i veckan på kvällstid. Utgår från sätra äng och kappellet/kyrkans parkering. Sammanhållare är Jessica.
Håll gluggarna öppna på fejjan.
Hej,
Är det tjejgänget du menar?
Vi på Sollentuna Skid och Cyelsällskap drar nog inom kort igång tjejlöpning en gång i veckan på kvällstid. Utgår från sätra äng och kappellet/kyrkans parkering. Sammanhållare är Jessica.
Håll gluggarna öppna på fejjan.
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 19:04Tack Markus "Mackan"! Det var dessa jag letade efter, men de verkar köra varannan vecka...fel vecka för mig tyvärr. Ska kolla vidare!
Johan ska hålla utkik, men är det inte bara elit som kör där? Åker i och för sig skidor också, typ Vasaloppet...men jag ä
Tack Markus "Mackan"! Det var dessa jag letade efter, men de verkar köra varannan vecka...fel vecka för mig tyvärr. Ska kolla vidare!
Johan ska hålla utkik, men är det inte bara elit som kör där? Åker i och för sig skidor också, typ Vasaloppet...men jag ä
Quote from Funbeat user on 19 October 2012, 20:37Nej inte alls, det kommer att vara jogging mestadels runt en timme i den gruppen.
Nej inte alls, det kommer att vara jogging mestadels runt en timme i den gruppen.
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 21:39Vilken hastighet , ungefär?
Vilken hastighet , ungefär?
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 23:06En timme milen hälsar hon typ. Tjejlöpningarna drar igång efter höstlovet, om ca två veckor. Samling parkeringen Danderyds golfbana.
Håll koll på sidan för mer info.
En timme milen hälsar hon typ. Tjejlöpningarna drar igång efter höstlovet, om ca två veckor. Samling parkeringen Danderyds golfbana.
Håll koll på sidan för mer info.