Quote from Guest on 15 August 2013, 12:59Hoppas jag inte skapar alltför mycket irritation nu när jag skriver om ett lopp i gruppen för löpning, vilket ogillas av en del vad jag förstår. Men jag vill så gärna ha svar! Är det någon som vet om loppet Solsidan runt är backigt?
Hoppas jag inte skapar alltför mycket irritation nu när jag skriver om ett lopp i gruppen för löpning, vilket ogillas av en del vad jag förstår. Men jag vill så gärna ha svar! Är det någon som vet om loppet Solsidan runt är backigt?
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 13:09Om du kör Segway spelar det inte så stor roll.
😉
Ursäkta tramssvaret, men jag kunde inte hålla mig...
Mer seriöst: ingen aning. Fast jag har svårt att tänka mig att någon tar illa upp för ämnesvalet. Det känns som en relevant fråga. Det är mer när någ
Om du kör Segway spelar det inte så stor roll.
😉
Ursäkta tramssvaret, men jag kunde inte hålla mig...
Mer seriöst: ingen aning. Fast jag har svårt att tänka mig att någon tar illa upp för ämnesvalet. Det känns som en relevant fråga. Det är mer när någ
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 13:34Här är en film som visar hela banan. Ser ut att vara en fin bana, men inte helt platt.... Jag har sprungit där ute, dock inte loppet, och vad jag minns var det ganska kuperat.
http://www.youtube.com/watch?v=w0uuovSK1Bs&feature=youtu.be
Här är en film som visar hela banan. Ser ut att vara en fin bana, men inte helt platt.... Jag har sprungit där ute, dock inte loppet, och vad jag minns var det ganska kuperat.
Quote from Funbeat user on 16 August 2013, 00:28Tack Kristina! Det var ju toppen att se videon. Man ser att det finns backar samt att det finns smala delar av banan där det säkert blir trängsel.
Tack Kristina! Det var ju toppen att se videon. Man ser att det finns backar samt att det finns smala delar av banan där det säkert blir trängsel.
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 11:31Ett kuperat område så det blir nog svårt att undvika backar.
Ett kuperat område så det blir nog svårt att undvika backar.
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 13:00Hej
Nu har bansträckningen ändrats lite sedan filmen spelades in men terrängen är densamma. Det är backigt i Saltsjöbaden så det är svårt att få till en flack bana. Det är främst en rejäl backe efter 1,5 samt 6,5 km som man springer upp och nerför samt e
Hej
Nu har bansträckningen ändrats lite sedan filmen spelades in men terrängen är densamma. Det är backigt i Saltsjöbaden så det är svårt att få till en flack bana. Det är främst en rejäl backe efter 1,5 samt 6,5 km som man springer upp och nerför samt e