Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 13:13De cyklade ju runt och med all säkerhet (???) så hade någon gps eller cykeldator, annars är det ju 10km enligt kartan på hemsidan 😀
De cyklade ju runt och med all säkerhet (???) så hade någon gps eller cykeldator, annars är det ju 10km enligt kartan på hemsidan 😀
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 23:40Både cykeldatorer och GPS:er har en tendens till att räkna lite fel. Jag tycker det är ganska så stor skillnad på t.ex 10km och 9,8km (2% typ...) På ett millopp innebär det en ungefärlig skillnad i tempo på 8s/km om man tar sig in i mål på ca 40min.
Både cykeldatorer och GPS:er har en tendens till att räkna lite fel. Jag tycker det är ganska så stor skillnad på t.ex 10km och 9,8km (2% typ...) På ett millopp innebär det en ungefärlig skillnad i tempo på 8s/km om man tar sig in i mål på ca 40min.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 10:28Ja absolut!
De har långt ifrån alltid rätt, om någonsin räätt 🙂
Beroende på hur snävt du tar svängarna och om du kanske "tar kortaste vägen" vid en kurva med 2-3m gräs på sidan och gör så hela loppet blir det en diff under 10km...det kan bli allt från f
Ja absolut!
De har långt ifrån alltid rätt, om någonsin räätt 🙂
Beroende på hur snävt du tar svängarna och om du kanske "tar kortaste vägen" vid en kurva med 2-3m gräs på sidan och gör så hela loppet blir det en diff under 10km...det kan bli allt från f
Quote from Funbeat user on 21 October 2011, 19:16är banan mycket kuperad?
är banan mycket kuperad?
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 09:42Ja nu kör vi! Jag räknar med o-regn och lämnar kepsen hemma.
Ja nu kör vi! Jag räknar med o-regn och lämnar kepsen hemma.
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 13:20Rolig bana, fint och härligt med mycket folk längs med banan, mer kuperad än jag trodde men toppen och gott med bubbel i mål 😉
Tack för ett bra arr! Nytt årsbästa trots kuperad bana, tiden 44.37 🙂
Rolig bana, fint och härligt med mycket folk längs med banan, mer kuperad än jag trodde men toppen och gott med bubbel i mål 😉
Tack för ett bra arr! Nytt årsbästa trots kuperad bana, tiden 44.37 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 14:09vad kul det låter David. Jag grämer mig lite eftersom jag tänkt springa men forsov mig i morse. Jag laddar till nästa år!
vad kul det låter David. Jag grämer mig lite eftersom jag tänkt springa men forsov mig i morse. Jag laddar till nästa år!