Quote from Guest on 1 June 2009, 18:56Det börjar ju bli riktigt varmt nu. Och flera timmar ute i solen (särskilt på eftermiddagen) är inte så bra säger ju i alla fall marknadsförarna av solskyddskräm.
Kör ni med solskyddskräm när ni är ute och cyklar i brännande sol? Kanske inte så viktigt p
Det börjar ju bli riktigt varmt nu. Och flera timmar ute i solen (särskilt på eftermiddagen) är inte så bra säger ju i alla fall marknadsförarna av solskyddskräm.
Kör ni med solskyddskräm när ni är ute och cyklar i brännande sol? Kanske inte så viktigt p
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 19:06Ja, jag måste använda solkräm.
Ja, jag måste använda solkräm.
Quote from j sollerman on 1 June 2009, 19:56Ingen solskyddsfaktor. Va ute 10 mil igår och idag bränner de på armarna... Men de som inte dödar..
Ingen solskyddsfaktor. Va ute 10 mil igår och idag bränner de på armarna... Men de som inte dödar..
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 19:58...synd bara att det dödar. Alltid solskydd.
...synd bara att det dödar. Alltid solskydd.
Quote from Fredrik Närenfors on 1 June 2009, 20:23Använder aldrig solskyddsfaktor annat än i fjällen på vintern på läpparna.
Snackade med en läkare härförleden och han tyckte nog att det här med hudcancer började bli lite överdrivet här hemma i gamla svedala. Australien är en helt annan sak.
Använder aldrig solskyddsfaktor annat än i fjällen på vintern på läpparna.
Snackade med en läkare härförleden och han tyckte nog att det här med hudcancer började bli lite överdrivet här hemma i gamla svedala. Australien är en helt annan sak.
Quote from ellen olsson on 1 June 2009, 20:34Kurt Vonnegut hade inget med den texten att göra.
http://www.wesselenyi.com/Mary.htm
Kurt Vonnegut hade inget med den texten att göra.
http://www.wesselenyi.com/Mary.htm
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 20:38Se där! Bra avgångstal, hursomhelst.
Se där! Bra avgångstal, hursomhelst.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 21:12Röd solbränna är ju inte särskilt stiligt. Är mest därför jag funderar på solskyddskräm. Men hur står den emot svett? Försvinner den då? Finns det särskilda krämer som lämpar sig bättre vid fysisk aktivitet?
Avgångstalet var episkt.
Röd solbränna är ju inte särskilt stiligt. Är mest därför jag funderar på solskyddskräm. Men hur står den emot svett? Försvinner den då? Finns det särskilda krämer som lämpar sig bättre vid fysisk aktivitet?
Avgångstalet var episkt.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 21:33Lösa ben och ärmar löser problemet med solbränna.
Lösa ben och ärmar löser problemet med solbränna.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 21:39För egen del handlar det om två saker. Dels har jag bränt mig ordentligt på läpparna två gånger ( munnen såg ut som två grillkorvar) i fjällen så jag är lite känslig. Dels handlar det om att min far som i hela sitt liv kört med den där machostilen "det so
För egen del handlar det om två saker. Dels har jag bränt mig ordentligt på läpparna två gånger ( munnen såg ut som två grillkorvar) i fjällen så jag är lite känslig. Dels handlar det om att min far som i hela sitt liv kört med den där machostilen "det so