Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 21:40Är hellre röd än en blekfis i och för sig. Men allra helst brunbränd.
Är hellre röd än en blekfis i och för sig. Men allra helst brunbränd.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 22:35"Stek dig nu, betala senare."
Edit: Den där texten finns med i en låt har jag för mig. Uppläst av en mansröst.
"Stek dig nu, betala senare."
Edit: Den där texten finns med i en låt har jag för mig. Uppläst av en mansröst.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 22:52Solskyddskräm är för tunnisar. Jag litar på evolutionen, vi är liksom inte dom första under solen.
Solskyddskräm är för tunnisar. Jag litar på evolutionen, vi är liksom inte dom första under solen.
Quote from Lena O on 1 June 2009, 22:55kanske inte, men kanske de första som dör av Soleksem.
Beware the (N)ozone layer 😉
kanske inte, men kanske de första som dör av Soleksem.
Beware the (N)ozone layer 😉
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 23:04>Solskyddskräm är för tunnisar. Jag litar på evolutionen, vi är liksom inte dom första under solen.
De flesta hinner yngla av sig innan hudcancern sätter in så evolutionen är ett trubbigt redskap för utveckling av den hudcancer-tåliga människan 😉
>Solskyddskräm är för tunnisar. Jag litar på evolutionen, vi är liksom inte dom första under solen.
De flesta hinner yngla av sig innan hudcancern sätter in så evolutionen är ett trubbigt redskap för utveckling av den hudcancer-tåliga människan 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 09:39tycker svetten skyddar rätt bra mot solen 🙂
har aldrig brännt mig när jag cyklar, däremot när man varit på evanemang i solsken o stått still mycket, ja då är man röd..
tycker svetten skyddar rätt bra mot solen 🙂
har aldrig brännt mig när jag cyklar, däremot när man varit på evanemang i solsken o stått still mycket, ja då är man röd..
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 09:48Andreas: Du är snabb så att du inte hinner bränna dig när du är ute med cykeln? 😉
Andreas: Du är snabb så att du inte hinner bränna dig när du är ute med cykeln? 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:02Min fånigaste cykelbränna var när jag smörjt hela kroppen (trodde jag) men brände två röda fläckar i pannan där hjälmen hade lufthål. Cykelhandskar har också gett mig roliga mönster.
Min fånigaste cykelbränna var när jag smörjt hela kroppen (trodde jag) men brände två röda fläckar i pannan där hjälmen hade lufthål. Cykelhandskar har också gett mig roliga mönster.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:22Hjälmremmarna ger jättefula ränder 🙂
Hjälmremmarna ger jättefula ränder 🙂
Quote from Jonas Täng on 3 June 2009, 10:25Jag använder solkräm, ja. Inte så mycket med tanke på långsiktiga konsekvenser som kortsiktiga kanske. Det är inte så bekvämt med solsvedd hud.
Jag använder solkräm, ja. Inte så mycket med tanke på långsiktiga konsekvenser som kortsiktiga kanske. Det är inte så bekvämt med solsvedd hud.