Quote from ellen olsson on 6 April 2008, 19:29Grattis allihop!
Christer: Du har inte funderat på att satsa på duathlon? Du borde kunna hävda dig rätt bra med din löpning.
Grattis allihop!
Christer: Du har inte funderat på att satsa på duathlon? Du borde kunna hävda dig rätt bra med din löpning.
Quote from Lotta W on 7 April 2008, 08:13Fredrik, jag har kört några, för några år sedan, men sedan har det inte blivit av. Nu verkar det komma igång en liten serie som kunde vara kul att testa. Synd att det är så långt att åka till de tävlingarna bara :-/
Fredrik, jag har kört några, för några år sedan, men sedan har det inte blivit av. Nu verkar det komma igång en liten serie som kunde vara kul att testa. Synd att det är så långt att åka till de tävlingarna bara :-/
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 09:46Ja, någon (dvs inte jag) borde dra igång nåt i Göteborgstrakten:-D
Ja, någon (dvs inte jag) borde dra igång nåt i Göteborgstrakten:-D
Quote from Lotta W on 7 April 2008, 10:04Det borde vara enklare att hitta ett bra ställe för en duathlontävling än en triathlontävling, men det innebär en massa jobb 🙂
Det borde vara enklare att hitta ett bra ställe för en duathlontävling än en triathlontävling, men det innebär en massa jobb 🙂