Quote from Guest on 24 June 2013, 21:26Har försökt hitta i djungeln av skor. Någon som känner till något mer dämpade Saucony, gör inget om det är lite större skillnad häl/tå än Kinvara. Neutral sko.
Har försökt hitta i djungeln av skor. Någon som känner till något mer dämpade Saucony, gör inget om det är lite större skillnad häl/tå än Kinvara. Neutral sko.
Quote from Funbeat user on 24 June 2013, 21:36Mirage är vad jag kommer på så här spontant. Har båda känns ungefär lika men Miragen är mer dämpad.
Mirage är vad jag kommer på så här spontant. Har båda känns ungefär lika men Miragen är mer dämpad.
Quote from Jonny Persson on 24 June 2013, 21:54Jag tycker nog att Fastswitchen är lite behagligare än Kinvaran. Mer drop och med en liten pronationskil som dock inte ska störa om du inte är väldigt känslig. Har kört med 3-4-5 men inte med nya sexan.
Är den mer dämpad än Kinvara? Jag vet faktiskt inte
Jag tycker nog att Fastswitchen är lite behagligare än Kinvaran. Mer drop och med en liten pronationskil som dock inte ska störa om du inte är väldigt känslig. Har kört med 3-4-5 men inte med nya sexan.
Är den mer dämpad än Kinvara? Jag vet faktiskt inte
Quote from Funbeat user on 24 June 2013, 21:57Cortana är en mer dämpad och skön sko från Saucouny.
Cortana är en mer dämpad och skön sko från Saucouny.
Quote from Funbeat user on 24 June 2013, 22:23Snabba svar, tack. Skall kolla i affärerna. Känner inte igen namnen från rabatthyllan. 😉
Snabba svar, tack. Skall kolla i affärerna. Känner inte igen namnen från rabatthyllan. 😉
Quote from Funbeat user on 25 June 2013, 00:13Varför mer dämpad än Kinvaran? Tjejen springer med Mirage men de känns väldigt mycket mer uppbyggda och stela. Tror inte du hittar samma känsla där.
Varför mer dämpad än Kinvaran? Tjejen springer med Mirage men de känns väldigt mycket mer uppbyggda och stela. Tror inte du hittar samma känsla där.
Quote from Funbeat user on 25 June 2013, 08:53Har både Kinvara och Mirage sedan de släpptes och även om Miragen är lite mer ombonad så upplever jag den som riktigt bra att växla med. Särskilt om man ska springa +30km på asfalt. Mycket löpkänsla för att ha så mkt komfort!
Har både Kinvara och Mirage sedan de släpptes och även om Miragen är lite mer ombonad så upplever jag den som riktigt bra att växla med. Särskilt om man ska springa +30km på asfalt. Mycket löpkänsla för att ha så mkt komfort!
Quote from Funbeat user on 25 June 2013, 09:30Jag springer långpass (och tävlar i maraton) i Mirage. Gillar den som fasen. Det är en liten pronationskil i den också. Om än liten. Annars skulle jag rekommendera Adidas Energy Boost. Härlig studs och fin känsla.
Jag springer långpass (och tävlar i maraton) i Mirage. Gillar den som fasen. Det är en liten pronationskil i den också. Om än liten. Annars skulle jag rekommendera Adidas Energy Boost. Härlig studs och fin känsla.
Quote from Funbeat user on 25 June 2013, 13:54Fastwitch har jag slutat med eftersom yttersulan har slitstyrka som ett suddgummi. Och så gillar jag inte de stensamlande hålen i sulan.
Har haft 3 och 4.
Fastwitch har jag slutat med eftersom yttersulan har slitstyrka som ett suddgummi. Och så gillar jag inte de stensamlande hålen i sulan.
Har haft 3 och 4.
Quote from Jonny Persson on 25 June 2013, 13:58Åh fan. Mina sulor har hållit bra trots många mil. När det gäller stenarna kanske jag är för lätt för att samla på mig såna. 😉 Nike Free däremot, där kan vi snacka stensamling!
Åh fan. Mina sulor har hållit bra trots många mil. När det gäller stenarna kanske jag är för lätt för att samla på mig såna. 😉 Nike Free däremot, där kan vi snacka stensamling!