Quote from Guest on 27 August 2009, 21:52Sommarutmaningen September
Avslutning med egentillverkad Champagne.
Bild:i71.photobucket.com/albums/i135/Booogeyman/Utmaningar/BurkStor.jpg
För att få symbolen, skall du ta med en burk med läsk, öl eller med samma skakegenskaper. Ha burken i handen hela
Sommarutmaningen September
Avslutning med egentillverkad Champagne.
Bild:i71.photobucket.com/albums/i135/Booogeyman/Utmaningar/BurkStor.jpg
För att få symbolen, skall du ta med en burk med läsk, öl eller med samma skakegenskaper. Ha burken i handen hela
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 22:02Sista sommarmånaden 2009
Vem vågar doppa sig i september?
Sista sommarmånaden 2009
Vem vågar doppa sig i september?
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 08:16Jag har ju inte lyckats skaffa mig en vattendroppe så det kan ju bli mitt mål. 🙂
Jag har ju inte lyckats skaffa mig en vattendroppe så det kan ju bli mitt mål. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 14:29Jag kommer inte ha nåt problem med bad i september. En av de skönaste månaderna här där jag bor. Lam varmt i vattnet (ca 20-25) och lam varmt i luften (ca 25-30) så här ska kanske första vattendroppen införskaffas.
Kan man få flera flagr om man kör i oli
Jag kommer inte ha nåt problem med bad i september. En av de skönaste månaderna här där jag bor. Lam varmt i vattnet (ca 20-25) och lam varmt i luften (ca 25-30) så här ska kanske första vattendroppen införskaffas.
Kan man få flera flagr om man kör i oli
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 15:13Bad denna månad blir inte nåt problem. Kommer att tillbringa en veckas semester på Cypern, ser fram emot båda flagga och droppe. (H)
Bad denna månad blir inte nåt problem. Kommer att tillbringa en veckas semester på Cypern, ser fram emot båda flagga och droppe. (H)
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 16:23Ska på en 4-dagars konferens på Mallorca i september, jag siktar på att få både flagga och droppe !
Ska på en 4-dagars konferens på Mallorca i september, jag siktar på att få både flagga och droppe !
Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 20:40@Mia
Den ligger och väntar Bild:i71.photobucket.com/albums/i135/Booogeyman/Fl/USA.jpg (Bild:i71.photobucket.com/albums/i135/Booogeyman/Fl/Mia1.jpg)
@Mia
Den ligger och väntar Bild:i71.photobucket.com/albums/i135/Booogeyman/Fl/USA.jpg (Bild:i71.photobucket.com/albums/i135/Booogeyman/Fl/Mia1.jpg)
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 19:06Tackar. 😀
Tackar. 😀
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 20:59Eftersom de säger på vädret att värmen kommer tillbaka imorn så kan jag väl anta att JAG kommer att vara en av dem som badar även i september. Klarade jag det idag så klarar jag det när tusan som helst känns det som. Har redan hittat VAR jag ska doppa med
Eftersom de säger på vädret att värmen kommer tillbaka imorn så kan jag väl anta att JAG kommer att vara en av dem som badar även i september. Klarade jag det idag så klarar jag det när tusan som helst känns det som. Har redan hittat VAR jag ska doppa med
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 22:23Jag har också sparat en liten sjö med bra möjlighet till löpning kring till september. Fördelen med september är att det kanske är LITE mindre folk där då. Kylan i vattnet har inte varit nåt problem än så länge för mig.
Jag har också sparat en liten sjö med bra möjlighet till löpning kring till september. Fördelen med september är att det kanske är LITE mindre folk där då. Kylan i vattnet har inte varit nåt problem än så länge för mig.