Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 23:10Avslutning med egentillverkad Champagne.
Bild://i71.photobucket.com/albums/i135/Booogeyman/Utmaningar/BurkStor.jpg
För att få symbolen, skall du ta med en burk med läsk, öl eller med samma skakegenskaper. Ha burken i handen hela rundan och öppna den PÅ må
Avslutning med egentillverkad Champagne.
Bild://i71.photobucket.com/albums/i135/Booogeyman/Utmaningar/BurkStor.jpg
För att få symbolen, skall du ta med en burk med läsk, öl eller med samma skakegenskaper. Ha burken i handen hela rundan och öppna den PÅ må
Quote from Magnus Gelang on 31 August 2009, 23:38Haha nu måste jag köpa en burk dricka 😀
Haha nu måste jag köpa en burk dricka 😀
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 13:31Bra idé. Kommer ladda med cola inom kort.
mvh d
Bra idé. Kommer ladda med cola inom kort.
mvh d
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 14:540
0
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 15:26Får man köra med riktigt bubbel/champagne?
Det råkar sig nämligen att vi har en liten miniflaska med mousserande vin i kylen som jag kan använda.
Får man köra med riktigt bubbel/champagne?
Det råkar sig nämligen att vi har en liten miniflaska med mousserande vin i kylen som jag kan använda.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 17:12Tack Mia! Jag har faktiskt aldrig sett NC´s flagga tidigare, trots att jag är där då och då. (Charlotte) Nu lärde jag mig nåt nytt i dag oxå. (t+)
Tack Mia! Jag har faktiskt aldrig sett NC´s flagga tidigare, trots att jag är där då och då. (Charlotte) Nu lärde jag mig nåt nytt i dag oxå. (t+)
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 18:33Hur ofta är du i Charlotte?
Kommer du dit snart?
Hur ofta är du i Charlotte?
Kommer du dit snart?
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 19:45Skumpa passar in på "skall du ta med en burk med läsk, öl eller med samma skakegenskaper." Så det är okej.
Skumpa passar in på "skall du ta med en burk med läsk, öl eller med samma skakegenskaper." Så det är okej.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 21:59Vilken kul idé. 🙂 Bara tanken på att springa med en liten miniflaska champagne i handen.
Nu får man ju ägna lite extra tankemöda åt var man väljer att placera mållinjen.
Vilken kul idé. 🙂 Bara tanken på att springa med en liten miniflaska champagne i handen.
Nu får man ju ägna lite extra tankemöda åt var man väljer att placera mållinjen.
Quote from Funbeat user on 1 September 2009, 22:00BADA med en burk Guinness?!? Jösses.
BADA med en burk Guinness?!? Jösses.