Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 19:45Vill du ha bildbevis på bubbeläventyret, eller vad gäller?
Vill du ha bildbevis på bubbeläventyret, eller vad gäller?
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 19:55Endast för dom som har lyckats med FinalChampagne!
Gå till http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=530284
Endast för dom som har lyckats med FinalChampagne!
Gå till http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=530284
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 19:59Inga krav på bildbevis.
Inga krav på bildbevis.
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 15:01SU genomförd, givetvis med bad (i HAVET!) men ingen "champagne" för det här blev nåt av ett spontan-SU (vilka andra tävlingar kan man egentligen genomföra så här spontant?! (H:) ) och affären ligger INTE nästgårds.
Bildredovisning (dock tyvärr ÅTERIGEN u
SU genomförd, givetvis med bad (i HAVET!) men ingen "champagne" för det här blev nåt av ett spontan-SU (vilka andra tävlingar kan man egentligen genomföra så här spontant?! (H:) ) och affären ligger INTE nästgårds.
Bildredovisning (dock tyvärr ÅTERIGEN u
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 10:22Parc de Bercy, Paris. 20:55
Parc de Bercy, Paris. 20:55
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 10:13Sådär nu har jag markerat in mitt försök från 9/9, får se om det hinner bli ett till på samma sträcka innan månaden är slut 🙂 _Efter_Lidingö_.
Sådär nu har jag markerat in mitt försök från 9/9, får se om det hinner bli ett till på samma sträcka innan månaden är slut 🙂 _Efter_Lidingö_.
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 17:58Opimist, efter LL.
Opimist, efter LL.
Quote from Funbeat user on 27 September 2009, 22:54Precis, den här utmaningen kan ni nog sätta ett DNS på mig för just nu vill jag inte ens se mina löparskor!
Precis, den här utmaningen kan ni nog sätta ett DNS på mig för just nu vill jag inte ens se mina löparskor!
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 06:59Testa med att tvätta dom 😉
Testa med att tvätta dom 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 19:08Imorn ska jag inte springa! och 5 km på onsdag ... nja.
Imorn ska jag inte springa! och 5 km på onsdag ... nja.