Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 22:18* ingen lust att springa en meter
* ingen tid att leta upp en runda som inte startar hemma eller från jobbet
* sa jag att jag inte hade lust att springa? 😉
* ingen lust att springa en meter
* ingen tid att leta upp en runda som inte startar hemma eller från jobbet
* sa jag att jag inte hade lust att springa? 😉
Quote from Funbeat user on 28 September 2009, 22:28Kanon bra -AT-.!!!??!...glöm nu bara inte att regga tiden hos Erik...??!!=;);););)
Kanon bra -AT-.!!!??!...glöm nu bara inte att regga tiden hos Erik...??!!=;);););)
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 06:57Återhämtningsjogg/promenad?
Återhämtningsjogg/promenad?
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 08:55Karin: men då vill jag ju starta hemifrån, inte åka nånstans sent på kvällen när kursen på jobbet är slut.
Då hinner det ju bli mörkt om man ska _gå_ 5 km...
*letar inte alls ursäkter*
😀
Karin: men då vill jag ju starta hemifrån, inte åka nånstans sent på kvällen när kursen på jobbet är slut.
Då hinner det ju bli mörkt om man ska _gå_ 5 km...
*letar inte alls ursäkter*
😀
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 09:09Haha, men det är ju den absolut sista utmaningen för i år! och vem vet om den kommer tillbaka!
Haha, men det är ju den absolut sista utmaningen för i år! och vem vet om den kommer tillbaka!
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 09:47Skrev jag att idag springer jag inte?
Skrev jag att idag springer jag inte?
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 12:00DNS för mig denna månad. Höftontet vill inte läka men varit på sjukgymnastbesök på mornen, lite töjningar och akupunktur så får vi se. Kan ju gå men "hinner inte" heller ta mig till en ny plats. *orkar inte och tjurar lite*
DNS för mig denna månad. Höftontet vill inte läka men varit på sjukgymnastbesök på mornen, lite töjningar och akupunktur så får vi se. Kan ju gå men "hinner inte" heller ta mig till en ny plats. *orkar inte och tjurar lite*
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 15:51Sommarutmaningen är toppen!!! (t+)
Idag var min sista chans att springa - hinner inte imorn. Hade avverkat alla alternativ runt hemtrakterna och funderade på vart jag skulle ta vägen. Kom då på att i somras gick jag en vandringsled med familjen i Uppsa
Sommarutmaningen är toppen!!! (t+)
Idag var min sista chans att springa - hinner inte imorn. Hade avverkat alla alternativ runt hemtrakterna och funderade på vart jag skulle ta vägen. Kom då på att i somras gick jag en vandringsled med familjen i Uppsa
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 19:39OLLE....varför måste det vara så där lång text utanför rutan så att man måste sitta å köra fram å tillbaka vid varje rad.?????...tråkigt tycker jag.:-(
OLLE....varför måste det vara så där lång text utanför rutan så att man måste sitta å köra fram å tillbaka vid varje rad.?????...tråkigt tycker jag.:-(
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 22:54Jag bestämde mig för att testa knäet, och tog med sambon (som cyklade) och sprang efter Umeälven. Men de ska bygga om, så "strandpromenaden" var avstängd vissa bitar, men sambon har cykeldator, så vi kunde kolla sträckan ordentligt. Det var kul att spring
Jag bestämde mig för att testa knäet, och tog med sambon (som cyklade) och sprang efter Umeälven. Men de ska bygga om, så "strandpromenaden" var avstängd vissa bitar, men sambon har cykeldator, så vi kunde kolla sträckan ordentligt. Det var kul att spring