Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSony Ericsson "tracker"
You need to log in to create posts and topics.

12

Är det nån som vet hur (om det går) man exporterar rundor från S-E:s program "tracker"?

Jag har gjort det en gång. Man kunde välja att spara den på minneskortet och sedan får man ta den därifrån till datorn och konvertera till rätt format för att kunna importera till Funbeat.

Vilket format?

tcx

Tack. Ska se om det går. Jag hade autospara på så jag hittar inte filerna men ska pröva att spara manuellt.

Hej
Jag använder "tracker" i min C702 på de flesta träningspass.
Det du behöver göra efter att du avslutat träningspasset men fortfarande är kvar på resultatet är att. Tryck "alt"->välj spara till fil-> filen sparas då som GPX på minneskortet under "anna

ah, vad spännande! har precis fått en s-e med tracker o haft problem med att få till gps-kontakt. idag lyckades jag äntligen. skönt att det finns så många tekniknördar här 😉 så att jag oxå kan lära mig att få in rutterna här så småninm. jag bugar mig för

Hur får man in satellitkontakten? Har försökt flera gånger, men det vill sig inte... Ibland kan telefonen söka i 30 min utan att hitta nån, och då brukar jag tröttna på att vänta.

När inte min tracker vill hitta en sattelit brukar jag gå till ett program som heter "GPS Location" och söka där. Jag pendlar mellan dessa två tills jag får signal på trackern. Det går mycket snabbare än att vänta. Men OBS! Man inte ha mer än ett GPS prog

Aldrig haft några problem med kontakt, under bar himmel dvs. I bilen tappar man ju kontakt hela tiden.

12