Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 23:21Ja det vore bra. Om jag vill hitta en tävling går jag in under fliken Lopp och söker, annars vill jag inte se dem. Det är ju hur många som helst!
Ja det vore bra. Om jag vill hitta en tävling går jag in under fliken Lopp och söker, annars vill jag inte se dem. Det är ju hur många som helst!
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 08:40@Johan
(t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
@Johan
(t+) (t+) (t+) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 10:29Problemet är lite att lopp är intressanta att diskutera. Om lopp inte automatiskt skapar en tråd, så lär det nog skapas en tråd ändå.
En möjlighet vore kanske att göra som det är på jogg.se, där trådar kan associeras till ett lopp, men som sagt jag tror
Problemet är lite att lopp är intressanta att diskutera. Om lopp inte automatiskt skapar en tråd, så lär det nog skapas en tråd ändå.
En möjlighet vore kanske att göra som det är på jogg.se, där trådar kan associeras till ett lopp, men som sagt jag tror
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 10:31Då fodras det att någon startar en tråd och det är en tröskel.
Då fodras det att någon startar en tråd och det är en tröskel.
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 11:09Och det är ju dumt att bygga trösklar på ett forum där det ska va lätt att snacka. Jag hoppas på en annan lösning och väntar snällt och lydigt.
Och det är ju dumt att bygga trösklar på ett forum där det ska va lätt att snacka. Jag hoppas på en annan lösning och väntar snällt och lydigt.
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 16:10Låt folk välja mellan att
* fortsätta som nu
* automatiskt få alla tävlingar förkryssade som ointressanta (men kan få med om man öppnar den själv)
Låt folk välja mellan att
* fortsätta som nu
* automatiskt få alla tävlingar förkryssade som ointressanta (men kan få med om man öppnar den själv)
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 20:26Men det kommer ju fortfarande att skapas en tråd. Bara det att de som inte vill diskutera tävlingar slipper se den. De som vill diskutera tävlingar låter med fördel bli att välja bort dem ur nyhetsflödet bara.
Men det kommer ju fortfarande att skapas en tråd. Bara det att de som inte vill diskutera tävlingar slipper se den. De som vill diskutera tävlingar låter med fördel bli att välja bort dem ur nyhetsflödet bara.
Quote from Funbeat user on 21 March 2012, 20:46Det är betydligt bättre med att tråden skapas först när någon vill diskutera.
Det är betydligt bättre med att tråden skapas först när någon vill diskutera.