Quote from Guest on 21 August 2010, 09:46En trevlig funktion vore att kunna få en lista på vilka pass man använt en viss utrustning på.
T ex om jag markerar ett par av mina skor jag har på utrustningslistan så får jag upp en lista på de pass där dessa skor använts, alt. att de passen markeras i
En trevlig funktion vore att kunna få en lista på vilka pass man använt en viss utrustning på.
T ex om jag markerar ett par av mina skor jag har på utrustningslistan så får jag upp en lista på de pass där dessa skor använts, alt. att de passen markeras i
Quote from Panama B on 21 August 2010, 09:56+1
+1
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 09:58Jaa, vill också ha! 🙂
Jaa, vill också ha! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 12:26Det vore en ypperlig funktion!
Det vore en ypperlig funktion!
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 14:45Ursäkta en dum fråga, men hur tänkter ni använda informationen?
Ursäkta en dum fråga, men hur tänkter ni använda informationen?
Quote from Panama B on 21 August 2010, 15:21Kolla vilka skidor man hade när eller när man använder sin dyrt inhandlade GPS......
Kolla vilka skidor man hade när eller när man använder sin dyrt inhandlade GPS......
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 15:46+1
Se vilka pass som jag har haft Vattenryggsäck eller Airtrim.
+1
Se vilka pass som jag har haft Vattenryggsäck eller Airtrim.
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 17:59Utmärkt förslag som har varit uppe förut men nu är det dags att införa tycker jag!
Utmärkt förslag som har varit uppe förut men nu är det dags att införa tycker jag!
Quote from Sissel Svanøe on 21 August 2010, 19:20Jag tyckte väl att det var för bra för att inte vara påtänkt tidigare.
Jag skulle använda funktionen till att kolla om ett visst par skor verkligen ger bättre resultat än andra, eller om det bara känns bättre, och om mina kompressionsstrumpor mestadels m
Jag tyckte väl att det var för bra för att inte vara påtänkt tidigare.
Jag skulle använda funktionen till att kolla om ett visst par skor verkligen ger bättre resultat än andra, eller om det bara känns bättre, och om mina kompressionsstrumpor mestadels m
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 23:39OK jag förstår, men måste erkänna att det inte känns som en jätteangelägen sak för mig personligen.
OK jag förstår, men måste erkänna att det inte känns som en jätteangelägen sak för mig personligen.