Quote from Bjarne Lewin on 22 August 2010, 15:11Jag har precis använt FBs "Min utrustningsöversikt" vid raklamation av ett par skor som lade plötsligt slutade fungera för mig efter 12 månade och 52 mils träning.
Trovärdigheten hade ökat om jag dessutom kunde visa alla passen, gärna med min egna kommen
Jag har precis använt FBs "Min utrustningsöversikt" vid raklamation av ett par skor som lade plötsligt slutade fungera för mig efter 12 månade och 52 mils träning.
Trovärdigheten hade ökat om jag dessutom kunde visa alla passen, gärna med min egna kommen
Quote from Funbeat user on 22 August 2010, 16:17Låter långsökt. Om man sprungit en mil i veckan ett helt år med samma sko och de sedan går sönder så skulle jag som reklamationsreglerare hellre vara intresserad av hur många gånger de tvättats (i maskin?), om de stått ute i -20C över natten, om hunden tu
Låter långsökt. Om man sprungit en mil i veckan ett helt år med samma sko och de sedan går sönder så skulle jag som reklamationsreglerare hellre vara intresserad av hur många gånger de tvättats (i maskin?), om de stått ute i -20C över natten, om hunden tu
Quote from Bjarne Lewin on 22 August 2010, 17:17Det får låta hur långsökt det vill! Jag lämnade det tillsammans med kontoutdraget från banken som visade att jag betald dem, hon häftade ihop båda och tog in dem i rummet bakom.
Några frågor om tvätt eller förvaring i extrem kyla ställdes inte. Om en hun
Det får låta hur långsökt det vill! Jag lämnade det tillsammans med kontoutdraget från banken som visade att jag betald dem, hon häftade ihop båda och tog in dem i rummet bakom.
Några frågor om tvätt eller förvaring i extrem kyla ställdes inte. Om en hun