Quote from Guest on 9 April 2010, 13:18Tänkte ta en premiärtur i Ursvik i e.m. Nån som har koll på om spåren är springbara än?
Tänkte ta en premiärtur i Ursvik i e.m. Nån som har koll på om spåren är springbara än?
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 13:28Jag vet inte om det här hjälper men kolla:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=701518
Jag vet inte om det här hjälper men kolla:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=701518
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 13:36Jag brukar ringa till motionsgården och fråga. Gjorde det för ung en månad sedan och då var det skidspår kvar.
Jag brukar ringa till motionsgården och fråga. Gjorde det för ung en månad sedan och då var det skidspår kvar.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 13:43Tack Marie! Ringde motionsgården och fick svar att 5:an går bra att springa 🙂
Tack Marie! Ringde motionsgården och fick svar att 5:an går bra att springa 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 13:45Det var bara lite snö kvar i spåret i går.
Några ställen kan man inte undvika den, men på de flesta partier kan man hitta spår där man får hyggligt grepp. Detta gäller 5km-spåret, vet inte hur de andra ser ut.För övrigt så har spåren varit "springbara"
Det var bara lite snö kvar i spåret i går.
Några ställen kan man inte undvika den, men på de flesta partier kan man hitta spår där man får hyggligt grepp. Detta gäller 5km-spåret, vet inte hur de andra ser ut.
För övrigt så har spåren varit "springbara"
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 13:50Håller med om att det går att springa på snö, men problemet i Ursvik på våren brukar vara att det är ordentligt blött/rena träskmarken bitvis. Testar spåret strax och skriver en rapport efteråt. P.S: Kommer ingen rapport kanske nån kan skicka ut en räddni
Håller med om att det går att springa på snö, men problemet i Ursvik på våren brukar vara att det är ordentligt blött/rena träskmarken bitvis. Testar spåret strax och skriver en rapport efteråt. P.S: Kommer ingen rapport kanske nån kan skicka ut en räddni
Quote from Elias Engqvist on 9 April 2010, 14:53Dom sprang ju faktiskt Ursviks Ultra häromveckan så omöjligt kan det ju inte vara i 15km-spåret (och därmed även 10km-spåret)
Dom sprang ju faktiskt Ursviks Ultra häromveckan så omöjligt kan det ju inte vara i 15km-spåret (och därmed även 10km-spåret)
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 16:06Tillbaka! Det blev två varv i 5km-spåret (elljusslingan). Fortfarande en del snö o is i spåret men annars OK. Mindre blött än jag hade trott, men skorna måste nog grovrengöras ikväll! 🙂
Tillbaka! Det blev två varv i 5km-spåret (elljusslingan). Fortfarande en del snö o is i spåret men annars OK. Mindre blött än jag hade trott, men skorna måste nog grovrengöras ikväll! 🙂