Quote from Guest on 5 September 2010, 20:05Går det att spärra så man slipper se inlägg från en viss person? Det börjar bli dags nu (H)
Går det att spärra så man slipper se inlägg från en viss person? Det börjar bli dags nu (H)
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 20:15Det är bara att låta bli att läsa.
Det är bara att låta bli att läsa.
Quote from Magnus Gelang on 5 September 2010, 20:16Detta har diskuterats flera gånger på Funbeat och troligen kommer det bli en ny (men ändå gammal) diskussion i denna tråd också 😀
Svaret är dock nej, man kan inte blockera någon medlem här på Funbeat.
Detta har diskuterats flera gånger på Funbeat och troligen kommer det bli en ny (men ändå gammal) diskussion i denna tråd också 😀
Svaret är dock nej, man kan inte blockera någon medlem här på Funbeat.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 20:21Tack Åsa, misstänkte det. Får väl öva min mentala styrka då. 🙂
Tack Åsa, misstänkte det. Får väl öva min mentala styrka då. 🙂
Quote from Magnus Gelang on 5 September 2010, 20:41Ja mental styrka kan man behöva ibland 🙂
Ja mental styrka kan man behöva ibland 🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 21:41Fast nu blir man ju nyfiken! Magnus: Vem är det du vill blocka? 🙂
Fast nu blir man ju nyfiken! Magnus: Vem är det du vill blocka? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 21:42Sluta tramsa. Det är INTE intressant alls.
Sluta tramsa. Det är INTE intressant alls.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 21:47Nämen precis A-M, därav smileyn.
Nämen precis A-M, därav smileyn.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 21:48Om det var ett skämt skulle du väl använt ;).
Om det var ett skämt skulle du väl använt ;).
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 21:59Är det så man använder dem här på FB? Under mina 16 år på nätet har jag aldrig uppfattat nån större skillnad på 🙂 och ;-), förrutom att den senare mer används när man vill vara lite flirtig.
Är det så man använder dem här på FB? Under mina 16 år på nätet har jag aldrig uppfattat nån större skillnad på 🙂 och ;-), förrutom att den senare mer används när man vill vara lite flirtig.