Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 22:02🙂 Är ju en glad smiley, används för att notera något positivt. T.ex "Bra jobbat :-)"
😉 Är ju en "vink-med-ögat-jag-är-inte-så-seriös" smiley! Som antyder att meningen var menad med inte allt för stort allvar!
Lite OT, men så är det i alla fall på typ
🙂 Är ju en glad smiley, används för att notera något positivt. T.ex "Bra jobbat :-)"
😉 Är ju en "vink-med-ögat-jag-är-inte-så-seriös" smiley! Som antyder att meningen var menad med inte allt för stort allvar!
Lite OT, men så är det i alla fall på typ
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 22:03Jag utlovar bättring i fortsättningen!
Jag utlovar bättring i fortsättningen!
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 22:04Tack Jackie.
Tack Jackie.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 22:05😀
😀
Quote from Magnus Gelang on 5 September 2010, 22:08Gå och lägg dig Jackie (det där känns konstigt att skriva 😀 ), du ska jobba imorgon 😉
Gå och lägg dig Jackie (det där känns konstigt att skriva 😀 ), du ska jobba imorgon 😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 23:13Det finns de kommentarer som först verkar meningslösa, men vid eftertanke kan vara ganska underfundiga och tänkvärda...
Det finns de kommentarer som först verkar meningslösa, men vid eftertanke kan vara ganska underfundiga och tänkvärda...
Quote from Catharina Brattlin on 5 September 2010, 23:23Precis!
Men det är det inte alla som fattar, och då kommer såna här trådar upp...
Precis!
Men det är det inte alla som fattar, och då kommer såna här trådar upp...
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 23:43Å så finns det de som bara är meningslösa...
/Fredrik
Fast just denna är underfundig...
Å så finns det de som bara är meningslösa...
/Fredrik
Fast just denna är underfundig...