Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 19:25Eldade i spisen idag.....
Alltså, ni kan inte fatta vilken motornörd som jag har varit!
Det började i unga år, tro det var -85. Svt sände VM-rally som jag råkade titta. Jag började spela in programmen på våran 2000video (den man kunde vända bandet på). V
Eldade i spisen idag.....
Alltså, ni kan inte fatta vilken motornörd som jag har varit!
Det började i unga år, tro det var -85. Svt sände VM-rally som jag råkade titta. Jag började spela in programmen på våran 2000video (den man kunde vända bandet på). V
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 19:53Underbart!
Själv är jag ingen tvättäkta motornörd på det viset, kanske mest med tanke på att jag inte ens har körkort. Det beror på att jag upptäckte att jag hatar att köra bil mitt i en liten övningstur, klev ur, slängde igen dörren och gick där ifrån.
K
Underbart!
Själv är jag ingen tvättäkta motornörd på det viset, kanske mest med tanke på att jag inte ens har körkort. Det beror på att jag upptäckte att jag hatar att köra bil mitt i en liten övningstur, klev ur, slängde igen dörren och gick där ifrån.
K
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 20:02Du behöver inte körkort till all motorsport! så....
Du behöver inte körkort till all motorsport! så....
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 21:54Nej precis. F1 får jag ju köra ändå. Allt på inhägnad bana väl?
Dagens klassiker va skoj. Både minna och Tobias hågkomster var korrekta. Nu är det strax europas GP och det innehöll en hel del underhållning från RB.
Och förresten. Om ni hittar fler som o
Nej precis. F1 får jag ju köra ändå. Allt på inhägnad bana väl?
Dagens klassiker va skoj. Både minna och Tobias hågkomster var korrekta. Nu är det strax europas GP och det innehöll en hel del underhållning från RB.
Och förresten. Om ni hittar fler som o
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 14:40Mmm.....och GGN. Kanske passar ditt temprament?
Mmm.....och GGN. Kanske passar ditt temprament?
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 14:44Möjligen. Har inte örnkoll på det. Touringbilar?
Möjligen. Har inte örnkoll på det. Touringbilar?
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 17:48Det var kul att se, ganska lagom krasch i starten som du sa 🙂
Vad arg schumacher blev, i så konstigt iof. Adrenalinet pumpade väl...
Ferrarin såg lite smårolig ut när den körde runt på tre hjul 🙂
Det var kul att se, ganska lagom krasch i starten som du sa 🙂
Vad arg schumacher blev, i så konstigt iof. Adrenalinet pumpade väl...
Ferrarin såg lite smårolig ut när den körde runt på tre hjul 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 18:16Rätt puckad grej av båda.
Webberflippen var lika otäck den här gången. Trots att jag viste att den skulle komma och vet att det slutade bra, så sög det till i magen.
Rätt puckad grej av båda.
Webberflippen var lika otäck den här gången. Trots att jag viste att den skulle komma och vet att det slutade bra, så sög det till i magen.