Quote from Rasmus Olsson on 27 January 2012, 11:43Jaja, en ska bejaka sina kvinnliga sidor. Hade jag dock varit kvinna, hade jag hetat Brusa.
Jaja, en ska bejaka sina kvinnliga sidor. Hade jag dock varit kvinna, hade jag hetat Brusa.
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 11:49Han rakar ju benen iaf. Men jag har inte heller fått det, men det ökar ju autenticiteten något och minskar risken för bortgallring om man inte är alltför nitisk i att spama så många som möjligt.
Han rakar ju benen iaf. Men jag har inte heller fått det, men det ökar ju autenticiteten något och minskar risken för bortgallring om man inte är alltför nitisk i att spama så många som möjligt.
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 18:44Men Bruse/-sa då....det här handlar ju inte om sexuella saker utan om ekonomiska grejer....du har din LIVS CHANS att bli förmögen å aldrig mera behöva jobba en endaste dag i ditt liv. Det enda du behöver göra är att sätta in typ 10 000:- på ett konto i Na
Men Bruse/-sa då....det här handlar ju inte om sexuella saker utan om ekonomiska grejer....du har din LIVS CHANS att bli förmögen å aldrig mera behöva jobba en endaste dag i ditt liv. Det enda du behöver göra är att sätta in typ 10 000:- på ett konto i Na
Quote from Rasmus Olsson on 27 January 2012, 18:56Men för fan, skicka dom där till mig så tar jag hand om dom. Det där låter ju både tryggt å säkert. Mer ekonomiskt än att köpa frimärken och lägga dom i ett bank i 50 år!
Men för fan, skicka dom där till mig så tar jag hand om dom. Det där låter ju både tryggt å säkert. Mer ekonomiskt än att köpa frimärken och lägga dom i ett bank i 50 år!
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 19:16Från å med nu så skickar jag alla vidare till dig omedelbums....ha nu en stor lycka med samarbetet typ...guuuuu så rik du kommer att bli??!!?
Från å med nu så skickar jag alla vidare till dig omedelbums....ha nu en stor lycka med samarbetet typ...guuuuu så rik du kommer att bli??!!?
Quote from Rasmus Olsson on 27 January 2012, 19:17Kjell, du är den förste jag kommer bjuda ut till min fina villa ute i Solsidan.
Kjell, du är den förste jag kommer bjuda ut till min fina villa ute i Solsidan.
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 19:39Jättekul Bruse..jag tar med mig lite dryck etc så synes vi där då....liksom....ehe..!?
Jättekul Bruse..jag tar med mig lite dryck etc så synes vi där då....liksom....ehe..!?
Quote from Rasmus Olsson on 27 January 2012, 19:57Nej, jag pröjsar all dricka, allt!
Nej, jag pröjsar all dricka, allt!
Quote from Funbeat user on 27 January 2012, 23:06För att citera en politiker (vilken som helst):
ja... eehhhh... alltså... eeehhh... nu e de så att... eehhhh...
För att citera en politiker (vilken som helst):
ja... eehhhh... alltså... eeehhh... nu e de så att... eehhhh...
Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 19:21Men vi bjuder väl in Christiana åxa naturligtvis....eller hur???
Men vi bjuder väl in Christiana åxa naturligtvis....eller hur???