Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 18:50Mina populära tips o råd i PM-form.
Mina populära tips o råd i PM-form.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 20:12Det blir bra. Skicka det. Finns säkert något matnyttigt för olika situationer i min vardag.
Det blir bra. Skicka det. Finns säkert något matnyttigt för olika situationer i min vardag.
Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 20:29Jag fick också fått det 🙁
Jag fick också fått det 🙁
Quote from Elias Engqvist on 21 November 2011, 23:18Jag fick det o mailade direkt till Olle som tog bort "personen" ifråga.
Jag fick det o mailade direkt till Olle som tog bort "personen" ifråga.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 06:17Är detta ett första tecken på en våg av hot och terror från härliga tjejer som erbjuder sina tjänster eller är det som med Hammarby fotbolls sm-tecken - En gång ingen gång?
Är detta ett första tecken på en våg av hot och terror från härliga tjejer som erbjuder sina tjänster eller är det som med Hammarby fotbolls sm-tecken - En gång ingen gång?
Quote from Jonny Persson on 22 November 2011, 08:03Franz: Jag låtsas att jag inte såg det där.
Franz: Jag låtsas att jag inte såg det där.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 09:35Också fått det, programmet verkar inte kunna könsidentifiera mitt namn :/
Verkar iaf ha försvunnit inom 24 timmar, tänkte mejal Olle och konstaterade att "hon" redan var borta.
Också fått det, programmet verkar inte kunna könsidentifiera mitt namn :/
Verkar iaf ha försvunnit inom 24 timmar, tänkte mejal Olle och konstaterade att "hon" redan var borta.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 12:59Jag fick det och svarade:
"I sorry exchange good relationship already with Majabebej so i make no send my opinion..."
-jesper
Jag fick det och svarade:
"I sorry exchange good relationship already with Majabebej so i make no send my opinion..."
-jesper
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 17:05Marcus: Som Bajare så ger jag mig själv rätten att göra sådana uttalande. Allt för att urvattna sådana kommentarer från övriga vilsna fotbollsfans.
Marcus: Som Bajare så ger jag mig själv rätten att göra sådana uttalande. Allt för att urvattna sådana kommentarer från övriga vilsna fotbollsfans.
Quote from Jonny Persson on 22 November 2011, 17:08Bra tänkt. 🙂
Bra tänkt. 🙂