Quote from Guest on 24 March 2011, 11:25Hej!
Jag har precis gått på pappaledighet och samtidigt bestämt mig för att komma igång med löpningen med lidingöloppet som mål.Letar efter någon/några att köra både distans och kvalitetspass med, gärna förmiddagar, bor i Granloholm. Med barnvagn och vi
Hej!
Jag har precis gått på pappaledighet och samtidigt bestämt mig för att komma igång med löpningen med lidingöloppet som mål.
Letar efter någon/några att köra både distans och kvalitetspass med, gärna förmiddagar, bor i Granloholm. Med barnvagn och vi
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 11:35Distanspass på 4:40 med barnvagn på is! (t+)
Distanspass på 4:40 med barnvagn på is! (t+)
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2011, 11:38Ja fy 17. Då isen försvinner och du lämnar barnvagnen kommer du att flyga fram!
Ja fy 17. Då isen försvinner och du lämnar barnvagnen kommer du att flyga fram!
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 11:56Is.. ja du vet vinterunderlag i Norrland, en liten mix av allt. Barnvagnen adderar någonstans mellan 10 och 30 sek/km beroende på kupering och underlag
Is.. ja du vet vinterunderlag i Norrland, en liten mix av allt. Barnvagnen adderar någonstans mellan 10 och 30 sek/km beroende på kupering och underlag