Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

man får med den om man prenumererar på en tidning och jag har lite begränsad budget så jag tänkte att det funkar hjälpligt med en enklare variant av löparklocka...

tänkte kolla om någon vet om den funkar okej??

mäta distans och tid.... framförallt..

Hej.
Klockan är okej om du bara behöver mäta tiden. Svårigheten är att få fram exakt sträcka som man avverkat. Då måste du ställa in din steglängd och den kan variera beroende på underlaget (terräng, vinterväglag,slätlöpning etc) samt din dagsform. Ibland

jaja..jag tänkte det var nåt sånt...

ja nu har jag redan beställt prenumerationen så klockan kommer väl snart... får väl kontrollmäta lite på kartan också då...
men det kan man ju göra för att få fram längden på sitt löpsteg...om man springer på ungefär

Om man vet var man varit kan man absolut mäta på kartan istf att använda gps.

ja...har bara mätt ut på kartan innan...
ville komma ifrån det om man är ute och springer och känner för att ta en annan runda...vara lite mer spontan....
vissa stigar och vägar är svåra att mäta i på kartan för det kanske inte finns något riktmärke som

Jag tog en tidningsprenumeration en gång i tiden för att få klockan... De utlovade leverans efter betalning av prenumerationen och det blev det.. si så där två månader efter betalningen 😉

Mitt råd är att du skaffar en enkel garmin med gps, tex garmin fo

tack!

får kolla på det längre fram.... 🙂

Nu har du ju visserligen redan beställt din prenumeration men vill ändå tipsa om den här:
http://www.runnersworld.se/special/helt-ratt-tid-att-prenumerera-pa.htm

tack....

får spara lite 🙂

Hejsan Lena!

Jag har en garmin 305 till övers efter klockbyte. Om du vill ha den så kan du skicka din adress så skickar jag den till dig. Det är inga fel på den och pulsband och dom andra tillbehören är med

12