Quote from Guest on 17 October 2011, 17:10Hello!
Håller på att kolla efter en mer terränggående sko än de jag vanligtvis har och har fastnat för Salomon. Mitt val verkar stå mellan Speedcross och XA Pro. Någon med erfarenhet av dessa som kan hjälpa mig? Undrar också om det är värt 200 spänn extr
Hello!
Håller på att kolla efter en mer terränggående sko än de jag vanligtvis har och har fastnat för Salomon. Mitt val verkar stå mellan Speedcross och XA Pro. Någon med erfarenhet av dessa som kan hjälpa mig? Undrar också om det är värt 200 spänn extr
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 17:20Beror helt på vilken typ av terräng du springer.
SpeedCross har ett grymt grepp, är lätt och rejält skön, men passar best i obanad terräng eller grova stigar. XAn tycker jag mer är en allroundsko, fungerar ruggit bra på de flesta underlag, har tillochmed
Beror helt på vilken typ av terräng du springer.
SpeedCross har ett grymt grepp, är lätt och rejält skön, men passar best i obanad terräng eller grova stigar. XAn tycker jag mer är en allroundsko, fungerar ruggit bra på de flesta underlag, har tillochmed
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 22:45Jag köpte mig ett par SpeedCross 2 på addnatures rea. Riktigt sköna och fantastiskt färgglada! Sprang SUM med dem förra helgen och de kändes rätt lämpliga för den terrängen. Dock skall sägas att de hade nära noll grepp på blött trä (avbarkade rötter, spån
Jag köpte mig ett par SpeedCross 2 på addnatures rea. Riktigt sköna och fantastiskt färgglada! Sprang SUM med dem förra helgen och de kändes rätt lämpliga för den terrängen. Dock skall sägas att de hade nära noll grepp på blött trä (avbarkade rötter, spån
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 23:59drog i tre dubb fram i vardera skon på mina SpeedCross, de tar blöta spångar som om det vore asfalt nu =) samma med regniga klipphällar.
drog i tre dubb fram i vardera skon på mina SpeedCross, de tar blöta spångar som om det vore asfalt nu =) samma med regniga klipphällar.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 05:42Jag har sprungit en hel del asfalt med mina Speedcross 2. Dock nöter det onödigt mycket på sulan, så är du "blandlöpare" passar den nya skon Crossmax bättre.
För en ren terränglöpare med erfarenhet är nog, precis som Per säger, Fellcross ett intressant a
Jag har sprungit en hel del asfalt med mina Speedcross 2. Dock nöter det onödigt mycket på sulan, så är du "blandlöpare" passar den nya skon Crossmax bättre.
För en ren terränglöpare med erfarenhet är nog, precis som Per säger, Fellcross ett intressant a