Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 12:47Det kanske gör att unisex-modellen sitter som en smäck! Varför vill du att den ska sluta ovanför knäna bara för att du gör bröstsim? Ju mer hajhud desto bättre, eller? 🙂
Det kanske gör att unisex-modellen sitter som en smäck! Varför vill du att den ska sluta ovanför knäna bara för att du gör bröstsim? Ju mer hajhud desto bättre, eller? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 13:18Nja jag har bara hört att man skall ha en dräkt som slutar ovanför knäna om man vill simma bröstsim, skulle ha att göra med att man blir inte lika flexibel i knäleden om man har en heltäckande dräkt men det kanske inte stämmer vad vet jag? Sen undrar jag
Nja jag har bara hört att man skall ha en dräkt som slutar ovanför knäna om man vill simma bröstsim, skulle ha att göra med att man blir inte lika flexibel i knäleden om man har en heltäckande dräkt men det kanske inte stämmer vad vet jag? Sen undrar jag
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 07:27en gammal tek suit fungera bra för bröstsim. det bli en annan kännsle i vatten, men något man anpassa sig efter.
det är en våtdräkt med 2-3mm gummi som det bli svårt att simma bröstsim. inte omöjligt men för någon som lära sig simma blir det.
en gammal tek suit fungera bra för bröstsim. det bli en annan kännsle i vatten, men något man anpassa sig efter.
det är en våtdräkt med 2-3mm gummi som det bli svårt att simma bröstsim. inte omöjligt men för någon som lära sig simma blir det.
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 17:42Jag testade min orca-våtdräkt i simhallen. Visst var det en och annan som tittade på mig men de flesta verkade mest vara nyfikna. Det är klart kommer man in med "fetaste" utrustningen och simmar kärringsim kan det ju se lite fånigt ut, men om du kör crawl
Jag testade min orca-våtdräkt i simhallen. Visst var det en och annan som tittade på mig men de flesta verkade mest vara nyfikna. Det är klart kommer man in med "fetaste" utrustningen och simmar kärringsim kan det ju se lite fånigt ut, men om du kör crawl
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 12:41Det där med att man inte skulle kunna simma bröstsim med en lång dräkt är en sanning med modifikation. Jag har simmat Vansbrosimmet bröstsim med lång dräkt (3 mm) och det gick utmärkt. Och inte överdrivet långsamt heller (56 min). Men visst, du måste sann
Det där med att man inte skulle kunna simma bröstsim med en lång dräkt är en sanning med modifikation. Jag har simmat Vansbrosimmet bröstsim med lång dräkt (3 mm) och det gick utmärkt. Och inte överdrivet långsamt heller (56 min). Men visst, du måste sann