Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSpinning idioter
You need to log in to create posts and topics.

Trodde jag vart med om allt, men efter idag är jag inte säker längre. Satt inne på ett spinningpass när helt plötsligt killen snett framför mig (han satt på andra raden och jag på tredje) tar upp sin flaska och kastar den över första raden. Om det var för

Jag undviker spinnissarna. De verkar ha missat något.

Iofs såg jag en instruktör lite lojt kasta iväg sin flaska, fast åt sidan. Å där var ingen.

Be instruktören prata med honom. Om han inte redan gjort det..

Har varit spinninginstruktör i 8 1/2 år (och varit med om värre saker än så) och det är definitivt inte ok att dra iväg vattenflaskan!

Niklas: Man blir ju välldas nyfiken på vad som kan vara värre än folk som kastar flaskor från spinningcyklar. Har dom slang i ryggfickan och pump på ramen? Hjälm? Balla solglas? (H)

Inte för att jag skulle göra det, men vad är problemet? Att han kastade flaskan i pallet på någon annan, att det blev blött på golvet för att vattnet rann ut eller bara för at "så gör man inte"?

Svårt att sitta här på sin kammare och se vad som hände, va

Jag har varit på spinningpass där ledaren fyller på vattenflaskorna om man kastar fram (den tomma) flaskan.
Kanske hoppades han att det fanns sån service?

@Mikael: Folk som mår dåligt eller fejkar att dom mår dåligt för att dom är psykiskt sjuka, d.v.s inget som har med utrustning och utseende att göra.

Henrik // Varför ställer du frågan här när du var i samma rum som killen, han hade dessutom gjort det tidigare säger du?

Vad är det vi missar kring händelsen? Det låter ju helt harmlöst. Visst att det kan te sig underligt, men han får väl skylla sig själv om han inte längre har någon vattenflaska 🙂