Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 19:33Finns mycket udda folk som går på spinningklasser. Där jag kör har vi några som antingen kör med ipod och så hög musik i lurarna att man hör trots att instruktören har sin musik på, de som inte följer passets upplägg för 5 öre och gärna har styret uppe i
Finns mycket udda folk som går på spinningklasser. Där jag kör har vi några som antingen kör med ipod och så hög musik i lurarna att man hör trots att instruktören har sin musik på, de som inte följer passets upplägg för 5 öre och gärna har styret uppe i
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:14Haha, det vore kulvatt se. 😀
Haha, det vore kulvatt se. 😀
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:39Många spinninginstruktörer har undrat varför jag har styret så lågt,brukar svara för att det är aero:-)
Många spinninginstruktörer har undrat varför jag har styret så lågt,brukar svara för att det är aero:-)
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 08:52Magnus: (t+)
Magnus: (t+)
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 10:06Man kanske ska börja med en renodlad "triathlon"-ställning, aerohjälm, solglasögon, pump, däck och extra flaskor i tröjan + bars/gels och annat gott. Givetvis nyvaxad kropp och någon form av använd våtdräkt bredvid cykeln... 😀
Man kanske ska börja med en renodlad "triathlon"-ställning, aerohjälm, solglasögon, pump, däck och extra flaskor i tröjan + bars/gels och annat gott. Givetvis nyvaxad kropp och någon form av använd våtdräkt bredvid cykeln... 😀
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 10:51Eller varför inte helskägg, manchesterbyxor, kofta och träskor. (V)
Eller varför inte helskägg, manchesterbyxor, kofta och träskor. (V)
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 11:05På tal om konstiga upplevelser på spinning:
http://www.youtube.com/watch?v=RPDlH9hGuXg
På tal om konstiga upplevelser på spinning:
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 12:38Varför diskuteras detta i Cykel-gruppen. Det finns ju en Spinning-grupp.
Här borde väl bara cykel diskuteras....eller?
Varför diskuteras detta i Cykel-gruppen. Det finns ju en Spinning-grupp.
Här borde väl bara cykel diskuteras....eller?
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 18:33I Spinninggrupp är alla de vi snackar skit om.... Haha
I Spinninggrupp är alla de vi snackar skit om.... Haha
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 21:12Anders: Det blir fulländat om man gör det hela på ett gym med simbassäng. Simma först i din våtdräkt, rusa in till T1 (dvs spinningsalen) 1:20 innan passet börjar och dra av dig våtdräkten så det skvätter i hela salen, sätt på dig hjälmen (glöm inte knäpp
Anders: Det blir fulländat om man gör det hela på ett gym med simbassäng. Simma först i din våtdräkt, rusa in till T1 (dvs spinningsalen) 1:20 innan passet börjar och dra av dig våtdräkten så det skvätter i hela salen, sätt på dig hjälmen (glöm inte knäpp