Quote from Magnus Ahlstrand on 26 January 2006, 18:25ja synvilla i antal gram t ex men promenader är fortfarande effektiva generellt. =)
ja synvilla i antal gram t ex men promenader är fortfarande effektiva generellt. =)
Quote from Funbeat user on 26 January 2006, 19:14Ja visst är det bra att promenera, men det jag är ute efter är att det inte är _så_ mkt bättre eller kanske bara lika bra 🙂
Men bästa sättet att bränna fett är som sagt ngt man gör:)
Ja visst är det bra att promenera, men det jag är ute efter är att det inte är _så_ mkt bättre eller kanske bara lika bra 🙂
Men bästa sättet att bränna fett är som sagt ngt man gör:)
Quote from Eva Hultqvist Löv on 26 January 2006, 19:34Jag tror mest på att försöka bygga upp lite muskler, för då bränner man alltid lite fett, även i vila! 🙂 Men en promenad då o då skadar nog aldrig.. Huvudsaken är nog att man rör på sig.. 🙂
Jag tror mest på att försöka bygga upp lite muskler, för då bränner man alltid lite fett, även i vila! 🙂 Men en promenad då o då skadar nog aldrig.. Huvudsaken är nog att man rör på sig.. 🙂
Quote from Magnus Ahlstrand on 26 January 2006, 20:09Ni har rätt båda två.
Ni har rätt båda två.
Quote from Christer Kanto on 27 January 2006, 06:02-bränning.. jagvar i första hand inte ute efter vikt o muskler utan att lära kroppen att använda fett som bränsle vid en högre intensitet än vanligt = bra vid långa aktiviteter
-bränning.. jagvar i första hand inte ute efter vikt o muskler utan att lära kroppen att använda fett som bränsle vid en högre intensitet än vanligt = bra vid långa aktiviteter