Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 14:21Det är skönt att det finns en spinninginstruktör. Min favorit är när de käckt skriker "glöm nu inte att andas...".
Tänk vad många som skulle dö av andnöd om de inte blev påminda om det.
Det är skönt att det finns en spinninginstruktör. Min favorit är när de käckt skriker "glöm nu inte att andas...".
Tänk vad många som skulle dö av andnöd om de inte blev påminda om det.
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 14:29Ja vissa behöver få reda på att man ska andas... Min naprapat säger åt mig att andas varje gång jag är hos henne...
Men om man inte gillar instruktörerna så kan man köra utan... Brukar inte vara några problem att få låna spinningsalen när det inte är någ
Ja vissa behöver få reda på att man ska andas... Min naprapat säger åt mig att andas varje gång jag är hos henne...
Men om man inte gillar instruktörerna så kan man köra utan... Brukar inte vara några problem att få låna spinningsalen när det inte är någ
Quote from Lena O on 19 July 2012, 08:42Tibor: Har du mp3 med dig på resan.
Lägg upp en massa låter med takt runt 90bpm och random play.
Kör första minuten av varje låt så hårt du kan utan att dra på mjölksyre sedan lugnare. Du vet aldrig vilken låt som kommer näst och intervallerna variera he
Tibor: Har du mp3 med dig på resan.
Lägg upp en massa låter med takt runt 90bpm och random play.
Kör första minuten av varje låt så hårt du kan utan att dra på mjölksyre sedan lugnare. Du vet aldrig vilken låt som kommer näst och intervallerna variera he
Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 17:21Ligger här med hosta och rinnande näsa :-(. Typiskt när man har löpning efter strandpromenad, simträning i havet och med era tips nu cykling också. Nåväl, kollar pulsen på morgonen och hoppas att den lugnar sig och jag känner mig bra snart.
Jag ska kolla
Ligger här med hosta och rinnande näsa :-(. Typiskt när man har löpning efter strandpromenad, simträning i havet och med era tips nu cykling också. Nåväl, kollar pulsen på morgonen och hoppas att den lugnar sig och jag känner mig bra snart.
Jag ska kolla
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 19:22Tibor, jag kör spinning på vintern och Ibland blir det 2 pass på raken, sitter ofta längre bak för att inte störa. Man brukar vara hyfsat mör efter ca 110 min spinnng. Läge 2 förstår jag mig inte på utan då blir det oftast läge 3. Styret längst ned och de
Tibor, jag kör spinning på vintern och Ibland blir det 2 pass på raken, sitter ofta längre bak för att inte störa. Man brukar vara hyfsat mör efter ca 110 min spinnng. Läge 2 förstår jag mig inte på utan då blir det oftast läge 3. Styret längst ned och de
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 19:55Spinning fungerar rätt bra som kompletterings- eller ersättningsträning för cykling. Däremot är passen sällan upplagda för att efterlikna cykling, men det blir vad man själv gör det till. Sitt ner mer, håll högre kadens och ha någon sorts tanke med passet
Spinning fungerar rätt bra som kompletterings- eller ersättningsträning för cykling. Däremot är passen sällan upplagda för att efterlikna cykling, men det blir vad man själv gör det till. Sitt ner mer, håll högre kadens och ha någon sorts tanke med passet