Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 23:45Inga högafflar på svalbard..finns inte mycke till hö 😀 Renarna och hästarna får nog beta de gräs dom hittar..
Tack för all peppning, synd att inte fler funbeat:are hittat upp hit till loppet, vi är väl totalt drygt 100 anmälda får rapportera hur de går
Inga högafflar på svalbard..finns inte mycke till hö 😀 Renarna och hästarna får nog beta de gräs dom hittar..
Tack för all peppning, synd att inte fler funbeat:are hittat upp hit till loppet, vi är väl totalt drygt 100 anmälda får rapportera hur de går
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 23:50Lycka till. Jag sprang för några år sedan - även då gick den samma dag som stockholm marathon, som då hade ca 30 grader.
Vi startade istället i 0-gradigt väder med lätt snöfall. Fantastisk upplevelse med få löpare men en mängd nationaliteter, som man bl
Lycka till. Jag sprang för några år sedan - även då gick den samma dag som stockholm marathon, som då hade ca 30 grader.
Vi startade istället i 0-gradigt väder med lätt snöfall. Fantastisk upplevelse med få löpare men en mängd nationaliteter, som man bl
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 14:34Nu är det avklarat! Solen strålade och himlen var och är klarblå. temperaturen är kring 0 och vinden var stundtals rätt hårt mot vilket var jobbigt. Spåret är ganska backigt, har endel segisar men de är skönt att de inte är asfalt hela tiden! Men den fant
Nu är det avklarat! Solen strålade och himlen var och är klarblå. temperaturen är kring 0 och vinden var stundtals rätt hårt mot vilket var jobbigt. Spåret är ganska backigt, har endel segisar men de är skönt att de inte är asfalt hela tiden! Men den fant
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 15:52Häftigt och tack för rapporten! Tur att ni slapp isbjörnarna, eller gick det fort för att de nafsade er i bakhasorna?
Här i Stockholms löps det för fullt 🙂 men jag sliter på jobbet. Not, eftersom vi har lite lågsäsong just nu. Skönt det (H)
Häftigt och tack för rapporten! Tur att ni slapp isbjörnarna, eller gick det fort för att de nafsade er i bakhasorna?
Här i Stockholms löps det för fullt 🙂 men jag sliter på jobbet. Not, eftersom vi har lite lågsäsong just nu. Skönt det (H)
Quote from Funbeat user on 5 June 2010, 15:56Haha nej jag såg faktiskt ingen idag, men de kanske inte vågade sig nära eftersom de var en isbjörnsvakter utportionerade (kan man säga så?) 🙂
Så vid vätskestationerna kan man välja på vatten, energidryck eller ett givär 😉
Haha nej jag såg faktiskt ingen idag, men de kanske inte vågade sig nära eftersom de var en isbjörnsvakter utportionerade (kan man säga så?) 🙂
Så vid vätskestationerna kan man välja på vatten, energidryck eller ett givär 😉