Quote from Guest on 3 August 2011, 23:12Åker snart till London. Finns det någon som har tips om något bra ställe att köpa sportgrejor (skor, kläder)?
Åker snart till London. Finns det någon som har tips om något bra ställe att köpa sportgrejor (skor, kläder)?
Quote from Funbeat user on 3 August 2011, 23:22Ska finnas ngn butik som heter London Marathonstore eller liknande. Jag misslyckades med att hitta den tyvärr
Ska finnas ngn butik som heter London Marathonstore eller liknande. Jag misslyckades med att hitta den tyvärr
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 13:02London Marathon Store
(Covent Gardens)
63 Long Acre,
Covent Gardens
London WC2E 9JNT - +44 (0)20 7240 1244
www.londonmarathonstore.com
London Marathon Store
(Covent Gardens)
63 Long Acre,
Covent Gardens
London WC2E 9JN
T - +44 (0)20 7240 1244
Quote from Funbeat user on 4 August 2011, 22:31Jag var på London Marathonstore idag och det var en tämligen stor besvikelse. Tråkigt utbud i en liten opersonlig butik.
Jag var på London Marathonstore idag och det var en tämligen stor besvikelse. Tråkigt utbud i en liten opersonlig butik.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 11:25Tack för tipsen!
Tack för tipsen!
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 17:32Lillywites är i själva verket SportsDirect (som du också kan handa hos på nätet - jag fick mina skor i förrgår).
Inget fel med det, men så du inte blir förvånad när du kommer till butiken (det blev jag). Tyckte dock den var bra. Trångt och så (absolut i
Lillywites är i själva verket SportsDirect (som du också kan handa hos på nätet - jag fick mina skor i förrgår).
Inget fel med det, men så du inte blir förvånad när du kommer till butiken (det blev jag). Tyckte dock den var bra. Trångt och så (absolut i
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 10:08Jag var i London i våras och var i flera löparbutiker. Blev faktiskt inte imponerad. Nu kommer jag inte ihåg vad de hette som jag besökte men jag åkte hem relativt tomhänt och beställde på nätet istället.
Jag var i London i våras och var i flera löparbutiker. Blev faktiskt inte imponerad. Nu kommer jag inte ihåg vad de hette som jag besökte men jag åkte hem relativt tomhänt och beställde på nätet istället.
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 21:53Vi hittade i allafall ett par bra och billiga skor till dottern på LilyWhites!
Vi hittade i allafall ett par bra och billiga skor till dottern på LilyWhites!