Quote from Guest on 27 July 2012, 22:00På jakt efter ett sånt där band man har runt armen där man kan ha Iphonen i. nån som har nåt tips på något bra och prisvärt. Kan tänka mig att betala som mest 200 kronor.
På jakt efter ett sånt där band man har runt armen där man kan ha Iphonen i. nån som har nåt tips på något bra och prisvärt. Kan tänka mig att betala som mest 200 kronor.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 22:10har visserligen ingen erfarenhet av det här, men billigt var det ju, och såååå dåligt kan det väl inte vara 🙂
http://www.kjell.com/sortiment/telefoni-kommunikation/mobiltelefon-tillbehor/apple/skal-fodral/sportarmband-iphone-4-p92256
har visserligen ingen erfarenhet av det här, men billigt var det ju, och såååå dåligt kan det väl inte vara 🙂
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 22:50Jag fick ett sånt när jag var funktionär vid blodomloppet, Blodcentralen delade ut det till andra. Är du blodgivare kan du kolla om de har några där du ger 🙂
Har inte testat det ännu.
Jag fick ett sånt när jag var funktionär vid blodomloppet, Blodcentralen delade ut det till andra. Är du blodgivare kan du kolla om de har några där du ger 🙂
Har inte testat det ännu.
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 13:50Köpte ett sånt som Micke tipsar om. Funkar inte så bra på mig som har korta (över-) armar, men sambon är mycket nöjd med det. Han tycker att det sitter bekvämt, och att funkar väldigt bra att "navigera" genom plasten. Fodralet är ju egentligen till en Iph
Köpte ett sånt som Micke tipsar om. Funkar inte så bra på mig som har korta (över-) armar, men sambon är mycket nöjd med det. Han tycker att det sitter bekvämt, och att funkar väldigt bra att "navigera" genom plasten. Fodralet är ju egentligen till en Iph
Quote from Funbeat user on 28 July 2012, 15:46Jag köpte ett tvåpack på ica maxi för dryga 200kr. En svart å vit som funkar klockrent både på mig och sambons armar. Det spelar inte någon roll om du har en Ifån (sambon har) eller som jag en annan modell, den passar som handen i handsken för båda!
Mju
Jag köpte ett tvåpack på ica maxi för dryga 200kr. En svart å vit som funkar klockrent både på mig och sambons armar. Det spelar inte någon roll om du har en Ifån (sambon har) eller som jag en annan modell, den passar som handen i handsken för båda!
Mju
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 10:59Felet med Blodomloppets band är att jag måste börja köra tung träning av biceps etc för att dt ska sitta kvar. Man undrar ibland över denna nippra på att dela ut för stora grejer många har vid lopp ... restlager med XXXL som de inte blivt av med och fått
Felet med Blodomloppets band är att jag måste börja köra tung träning av biceps etc för att dt ska sitta kvar. Man undrar ibland över denna nippra på att dela ut för stora grejer många har vid lopp ... restlager med XXXL som de inte blivt av med och fått
Quote from Funbeat user on 29 July 2012, 20:10Köpte på Gekås för 89 kr, om du har vägarna förbi där. Bara testat en gång, men då funkade det bra.
Köpte på Gekås för 89 kr, om du har vägarna förbi där. Bara testat en gång, men då funkade det bra.