Quote from Guest on 16 March 2011, 13:19Jag gillar inte när bröstvårtorna syns genom tröjan pga. att sportbh:n har så tunt tyg. Håller ni med? Någon som har något tips, hur löser ni det?
Jag gillar inte när bröstvårtorna syns genom tröjan pga. att sportbh:n har så tunt tyg. Håller ni med? Någon som har något tips, hur löser ni det?
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 13:29Eftersom detta är Hannas första aktivitet på Funbeat vad jag kan se, så undrar jag om det inte är lite schysst trolling vi ser? 😉
Eftersom detta är Hannas första aktivitet på Funbeat vad jag kan se, så undrar jag om det inte är lite schysst trolling vi ser? 😉
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 13:30Tejp.
Tejp.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 13:33dubbla sport-bh:ar kanske 🙂
dubbla sport-bh:ar kanske 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 13:50Leukosilk är vit
Leukosilk är vit
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 17:57Bättre sport-bh med tjockare tyg. T.ex. den här. http://www.runnersstore.se/Main/Articles.asp?ArtGrp=140&ArticleId=4372&hgid=1&articlename=Champion+T-Back+Sports+bra+black&Page=1&SortFilter=&PriceType=
Skön att springa i också. 🙂
Bättre sport-bh med tjockare tyg. T.ex. den här. http://www.runnersstore.se/Main/Articles.asp?ArtGrp=140&ArticleId=4372&hgid=1&articlename=Champion+T-Back+Sports+bra+black&Page=1&SortFilter=&PriceType=
Skön att springa i också. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 18:01Kör topless.
Kör topless.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 18:08Ja, för vi bär bh för skojs skull. Fyller ab-so-lut ingen funktion whatsoever...
Ja, för vi bär bh för skojs skull. Fyller ab-so-lut ingen funktion whatsoever...
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 18:09Ni gör det för att jävlas vid olämpliga tillfällen.
Ni gör det för att jävlas vid olämpliga tillfällen.
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 18:12*asg* Jag kan nästan slå vad om att det är en man som uppfann bh:n så kom inte och gråt nu... ;P
(ber om ursäkt för att jag blev OT)
*asg* Jag kan nästan slå vad om att det är en man som uppfann bh:n så kom inte och gråt nu... ;P
(ber om ursäkt för att jag blev OT)