Quote from Guest on 29 July 2013, 18:29Någon som beställt därifrån och vad har ni isåfall för erfarenheter av denna sidan?
Någon som beställt därifrån och vad har ni isåfall för erfarenheter av denna sidan?
Quote from Christer Berg on 29 July 2013, 18:39Nu verkar det ju som om den sidan är kopplad till brittiska zalando som inte levererar till Sverige..
Nu verkar det ju som om den sidan är kopplad till brittiska zalando som inte levererar till Sverige..
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 19:23Jag har bra erfarenheter av SportsShoes.com (två s i mitten). Har hört andra ha dåliga erfarenheter av SportShoes.com (ett s).
Jag har bra erfarenheter av SportsShoes.com (två s i mitten). Har hört andra ha dåliga erfarenheter av SportShoes.com (ett s).
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 19:25Jag bor inte i Sverige men det står på sidan att de levererar till hela Europa.
Jag bor inte i Sverige men det står på sidan att de levererar till hela Europa.
Quote from Funbeat user on 29 July 2013, 19:26Aha, det finns två olika? Då skrev jag slarvigt - sidan jag tittat på heter ju SportsShoes.com. Tack för ditt svar!
Aha, det finns två olika? Då skrev jag slarvigt - sidan jag tittat på heter ju SportsShoes.com. Tack för ditt svar!