Quote from Guest on 23 August 2008, 18:13Undrar om någon vet var jag kan ställa in rätt dag i Sport Tracks. När jag för över data från min pulsklocka så blir allt registrerat två dagar framåt i tiden.
Undrar om någon vet var jag kan ställa in rätt dag i Sport Tracks. När jag för över data från min pulsklocka så blir allt registrerat två dagar framåt i tiden.
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 18:23Du säger inte vad du har för klocka men den går rätt eller?
GPS-er ställer ju in sej när dom har sattellitkontakt men du kanske har en enkel pulsklocka eller så?
Du säger inte vad du har för klocka men den går rätt eller?
GPS-er ställer ju in sej när dom har sattellitkontakt men du kanske har en enkel pulsklocka eller så?
Quote from Marcus Moore on 23 August 2008, 19:50Det är en Global Sat. Där är det rätt datum.
Det är en Global Sat. Där är det rätt datum.
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 10:44Jag har en Globalsat GH615 och det blir rätt för mig. Hur för du över data från klockan? Via Globalsat plugin eller?
Jag har en Globalsat GH615 och det blir rätt för mig. Hur för du över data från klockan? Via Globalsat plugin eller?
Quote from Marcus Moore on 24 August 2008, 10:48Jag kopplar klockan direkt till datorn och har laddat ner programmet för direktimport till ST.
Jag kopplar klockan direkt till datorn och har laddat ner programmet för direktimport till ST.
Quote from Funbeat user on 24 August 2008, 11:10Verkar konstigt? Men du kan ju ändra i SporTracks under Översikt. Jag provade nu och det gick bra.
Verkar konstigt? Men du kan ju ändra i SporTracks under Översikt. Jag provade nu och det gick bra.
Quote from Marcus Moore on 24 August 2008, 21:10Tack, jag får nog göra så i fortsättningen + ändra tiden för nu har jag lite väl många nattpass 🙂
Tack, jag får nog göra så i fortsättningen + ändra tiden för nu har jag lite väl många nattpass 🙂
Quote from Marcus Moore on 24 August 2008, 21:19Tack, jag får nog göra så i fortsättningen + ändra tiden för nu har jag lite väl många nattpass 🙂
Tack, jag får nog göra så i fortsättningen + ändra tiden för nu har jag lite väl många nattpass 🙂