Quote from Guest on 25 October 2010, 08:09Plötsligt har Funbeat bytt språk till engelska på en av mina datorer. Webbläsaren (FF 3.6.10, Mac OS X 10.6.4) är inställd på svenska först. Inställningen längst ner på mina inställningar i FB har svenska ikryssat, engelska är ikryssat och kan inte kryssa
Plötsligt har Funbeat bytt språk till engelska på en av mina datorer. Webbläsaren (FF 3.6.10, Mac OS X 10.6.4) är inställd på svenska först. Inställningen längst ner på mina inställningar i FB har svenska ikryssat, engelska är ikryssat och kan inte kryssa
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 08:19http://www.funbeat.net/ ?
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 09:37Precis min tanke där! Det du säger är ikryssat är bara alternativ för vad man vill se på hemsidan och eftersom du säger att du inte kan kryssa bort Engelska så är du på engelska sidan (.net) och rör dig. Längst ner på hemsidan, i det gråa området finns en
Precis min tanke där! Det du säger är ikryssat är bara alternativ för vad man vill se på hemsidan och eftersom du säger att du inte kan kryssa bort Engelska så är du på engelska sidan (.net) och rör dig. Längst ner på hemsidan, i det gråa området finns en
Quote from Funbeat user on 25 October 2010, 10:44Nu sitter jag inte vid den datorn så jag kan kolla, men hur tusan kan jag ha hamnat där?
Jag stänger ju i princip aldrig några flikar, och använder .net och .org ändelser så sällan att jag måste koncentrera mig när jag skriver t ex www.python.org ; att s
Nu sitter jag inte vid den datorn så jag kan kolla, men hur tusan kan jag ha hamnat där?
Jag stänger ju i princip aldrig några flikar, och använder .net och .org ändelser så sällan att jag måste koncentrera mig när jag skriver t ex http://www.python.org ; att s
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 18:14|
|
Quote from Funbeat user on 20 November 2010, 21:34Du är inte bra på något Isabellah. Om du inte håller med så får du skapa en tråd där du förklarar vad du är bra på.
Rensa ur historiken är det som löser det. Browsers har en förmåga att villa veta allt man gör samtidigt som man använder dom. De tror de
Du är inte bra på något Isabellah. Om du inte håller med så får du skapa en tråd där du förklarar vad du är bra på.
Rensa ur historiken är det som löser det. Browsers har en förmåga att villa veta allt man gör samtidigt som man använder dom. De tror de
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 12:32Ja uppenbarligen har någonting hänt på sistone. Jag har också helt plötsligt hamnat på funbeat.net och engelska i ställer för funbeat.se. När jag gått tillbaka till funbeat.se så får jag logga in igen. Använder windows XP och IE 8..
Ja uppenbarligen har någonting hänt på sistone. Jag har också helt plötsligt hamnat på funbeat.net och engelska i ställer för funbeat.se. När jag gått tillbaka till funbeat.se så får jag logga in igen. Använder windows XP och IE 8..
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 12:33Samma här och jag har inte aktivt skrivit in .net adressen.
Men nu verkar det ha ordnat till sig, eller?
Samma här och jag har inte aktivt skrivit in .net adressen.
Men nu verkar det ha ordnat till sig, eller?
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 12:34nja hade "felet" för en halvtimme sedan...
nja hade "felet" för en halvtimme sedan...
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 10:11och nu igen...
och nu igen...