Quote from Guest on 7 November 2010, 16:06tänkte köra ett långpass i dag..det längsta jag någonsin sprungit..jag tänkte ta det lugnt..tänkte hamna på en tid runt 80 minuter.
men när jag kom i mål så märkte jag att jag sprungit på 68 minuter 48 sekunder,nästan 12 minuter fortare än jag tänkt..änd
tänkte köra ett långpass i dag..det längsta jag någonsin sprungit..jag tänkte ta det lugnt..tänkte hamna på en tid runt 80 minuter.
men när jag kom i mål så märkte jag att jag sprungit på 68 minuter 48 sekunder,nästan 12 minuter fortare än jag tänkt..änd
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 16:16Helt rätt, hitta sätt att hålla glädjen vid liv!
Helt rätt, hitta sätt att hålla glädjen vid liv!
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 19:47hahaha, du är fast i löparträsket! Snart springer du en halvmara och njuter av träningsvärken!
Jag kommer ihåg när 2 km var gränsen för vad jag klarade. Nu är det uppvärmning.När man väl börjat tänja på gränserna så vet man aldrig var man hamnar!
hahaha, du är fast i löparträsket! Snart springer du en halvmara och njuter av träningsvärken!
Jag kommer ihåg när 2 km var gränsen för vad jag klarade. Nu är det uppvärmning.
När man väl börjat tänja på gränserna så vet man aldrig var man hamnar!
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 21:07Känner också igen mig där. En härlig känsla av att man överträffat sig själv på något vis 🙂
Känner också igen mig där. En härlig känsla av att man överträffat sig själv på något vis 🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 10:02Det är som bäst då på något vis, när man springer långsammare och skiter i tiden och det ändå går fortare...
Härligt!
Fortsätt springa 🙂
Det är som bäst då på något vis, när man springer långsammare och skiter i tiden och det ändå går fortare...
Härligt!
Fortsätt springa 🙂