Quote from Guest on 2 January 2011, 19:49Så var man anmäld. Senast jag sprang det är loppet var jag höggravid. Ser fram emot en lättare insats i år! 🙂
Så var man anmäld. Senast jag sprang det är loppet var jag höggravid. Ser fram emot en lättare insats i år! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 19:59Jag anmälde mig och min sambo nyligen oxå, nåt speciellt man ska tänka på?
Har inte sprungit något terränglopp innan.
Jag ska springa 6 km och min sambo 12km/Åsa
Jag anmälde mig och min sambo nyligen oxå, nåt speciellt man ska tänka på?
Har inte sprungit något terränglopp innan.
Jag ska springa 6 km och min sambo 12km
/Åsa
Quote from Funbeat user on 2 January 2011, 21:57Kul att ni har anmält er! Alltid så roligt att ha något att se fram emot och sätta upp nya mål. Läs gärna min blogg om ni vill ha inspiration till träningsupplägg och målformuleringar http://equibelle.blogg.se
Kul att ni har anmält er! Alltid så roligt att ha något att se fram emot och sätta upp nya mål. Läs gärna min blogg om ni vill ha inspiration till träningsupplägg och målformuleringar http://equibelle.blogg.se
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 17:41Hej Åsa,
Det enda du behöver tänka på är att ha tränat lite innan. Banan är vacker, och stigen lättsprungen. Jag tycker inte terränglopp kräver mer än andra lopp, men det är förstås en smaksak. För mig är det här ett av årets roligaste lopp. Lycka till me
Hej Åsa,
Det enda du behöver tänka på är att ha tränat lite innan. Banan är vacker, och stigen lättsprungen. Jag tycker inte terränglopp kräver mer än andra lopp, men det är förstås en smaksak. För mig är det här ett av årets roligaste lopp. Lycka till me
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 21:34Tack Åsa!
Låter bra, jag ska bara bli frisk från min vinter förkylning så ska jag börja ladda inför vårens lopp.
Ska nog anmäla mig till milspåret oxå som jag sprungit några gånger tidigare.
/Åsa
Tack Åsa!
Låter bra, jag ska bara bli frisk från min vinter förkylning så ska jag börja ladda inför vårens lopp.
Ska nog anmäla mig till milspåret oxå som jag sprungit några gånger tidigare.
/Åsa
Quote from Funbeat user on 4 January 2011, 18:30Milspåret sprang jag första gången i fjol. En vacker bana, och ett skönt lopp. Vi får se hur jag gör i år.
Milspåret sprang jag första gången i fjol. En vacker bana, och ett skönt lopp. Vi får se hur jag gör i år.