Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Information om tävlingen finns (till slut) upplagd:

http://www2.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=38111

Bara 12 dagar kvar och jag ska bli pappa igen vilken dag som helst (9 dagar över tiden idag) så jag är lite osäker på om jag ska anmäla mig elle

Imorgon är det dags! Någon mer än jag som är laddad?

Hoppas det inte blir alltför varmt och inte alltför mkt pollen i luften. Prognosen på smhi.se ser rätt lovande ut med 13 grader och mulet för imorgon kväll, men det känns som att risken är stor att det

Jag kan inte springa då jag precis avslutat en förkylning, dessutom har vi fått tillökning i familjen så det har varit lite mycket...

Jag siktar nu på Nattmilen istället.

Lycka till ni som ska springa !

Laddad men oroad över värmen! Verkar som det ska hålla sig kring 20 när starten går, molnfritt och vindstilla. Hu! Det blir till att pumpa in vätska under dagen för att inte säcka ihop alldeles efter den där milen..!

Laddad men oroad över värmen! Verkar som det ska hålla sig kring 20 när starten går, molnfritt och vindstilla. Hu! Det blir till att pumpa in vätska under dagen för att inte säcka ihop alldeles efter den där milen..!

Jag är tyvärr väldigt oladdad. Har haft träningsvärk fram till idag av brännboll och nu har jag fått en mindre förkylning. Men delta tänker jag göra, om inte annat för att vinna bilen! Uppvärmningen innan får avgöra hur hård satsning det blir.

Tävlingen genomfördes i ett, åtminstone för mig, alltför varmt väder för att göra en optimal tid. Ca 22 grader och solgass är inte det bästa löpvädret. Hade 48 min som mål men redan innan start kände jag att jag skulle bli nöjd om jag kunde gå in under 49

Bra jobbat Göran..synd på bilen!

Ja, tänk om man kunde vara i lika bra form som när man gjorde lumpen, ligger 12 år bakåt i tiden för mig!

12