Quote from Guest on 15 May 2009, 18:30Segt..
..känns det här. Konstaterar att fler har sma skadeproblem pa den här sidan..Jag halkade lätt när jag sprang för tio dagar sedan. Kändes inget just da men nagra timmar efterat kom smärtan; ilande och skärande värk högt upp i vänstra laret och var
Segt..
..känns det här. Konstaterar att fler har sma skadeproblem pa den här sidan..
Jag halkade lätt när jag sprang för tio dagar sedan. Kändes inget just da men nagra timmar efterat kom smärtan; ilande och skärande värk högt upp i vänstra laret och var
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 18:40Vila hellre en dag för mycket än en dag för lite.
Vila hellre en dag för mycket än en dag för lite.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 20:57Det är tufft att vara skadad och inte kunna träna men ha viljan till det. Det är även svårt att råda någon annan till något så här på nätet. Jag undrar spontant om du har varit hos läkare och vad han/hon då säger om det? Alternativt kan du ju ta kontakt m
Det är tufft att vara skadad och inte kunna träna men ha viljan till det. Det är även svårt att råda någon annan till något så här på nätet. Jag undrar spontant om du har varit hos läkare och vad han/hon då säger om det? Alternativt kan du ju ta kontakt m
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 22:38Ta det lugnt!
Det är långt till LL även om man själv har en tendens att stressa upp sig.
Vila lite extra så du inte riskerar göra det till något långdraget!
Krya på dig!
Ta det lugnt!
Det är långt till LL även om man själv har en tendens att stressa upp sig.
Vila lite extra så du inte riskerar göra det till något långdraget!
Krya på dig!