Quote from Guest on 9 July 2008, 20:18Hörde på lokalradion idag om Martin Lidström som ska springa Göteborg-Stockholm t o r med start 13/7.
Läs och begrunda och heja på honom om ni ser på honom.
Ska bli spännande att följa färden på bloggen!diabeticontherun.wordpress.com
Hörde på lokalradion idag om Martin Lidström som ska springa Göteborg-Stockholm t o r med start 13/7.
Läs och begrunda och heja på honom om ni ser på honom.
Ska bli spännande att följa färden på bloggen!
diabeticontherun.wordpress.com
Quote from Galderma Fritidsförening on 9 July 2008, 20:28Häftigt (H)
Häftigt (H)
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 20:30Om vi skulle hänga på, Maria! (H)
Om vi skulle hänga på, Maria! (H)
Quote from Fredric Lagerström on 9 July 2008, 21:16Ja häng ni på. Det blir ju lite som "run Forest run". Kust till kust till kust!
Häftigt verkligen. 🙂
Ja häng ni på. Det blir ju lite som "run Forest run". Kust till kust till kust!
Häftigt verkligen. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 23:00Riktigt starkt gjort av han om allt går i lås. Jag lovar att hålla utkik när han är i stan 🙂
Riktigt starkt gjort av han om allt går i lås. Jag lovar att hålla utkik när han är i stan 🙂
Quote from Sissel Svanøe on 9 July 2008, 23:11Öh, hm, Maria. Jag hinner nog inte hänga på. Jag måste skura ugnen och tvätta håret och dessutom är jag lite förkyld fortfarande och jag måste måla naglarna också. Men jag tycker verkligen att du ska ta chansen. Jag ska heja på er och langa sportgeler i S
Öh, hm, Maria. Jag hinner nog inte hänga på. Jag måste skura ugnen och tvätta håret och dessutom är jag lite förkyld fortfarande och jag måste måla naglarna också. Men jag tycker verkligen att du ska ta chansen. Jag ska heja på er och langa sportgeler i S
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 23:15Låter ju som ett jättekul projekt!
Låter ju som ett jättekul projekt!
Quote from Sissel Svanøe on 9 July 2008, 23:24Visst låter det kul, lady. Här kan du läsa om en annan kille som hade ett annat projekt.
http://runstefan.se/
Det finns inga gränser för vad man kan hitta på när man väl börjar springa långt.
Visst låter det kul, lady. Här kan du läsa om en annan kille som hade ett annat projekt.
Det finns inga gränser för vad man kan hitta på när man väl börjar springa långt.
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 23:57Wow, vilken dagbok han skrivit om det!
Väldigt inspirerande!
Wow, vilken dagbok han skrivit om det!
Väldigt inspirerande!
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 14:28anmäld - ikväll kommer presentationen på Martins blogg.
anmäld - ikväll kommer presentationen på Martins blogg.