Quote from Guest on 24 May 2007, 10:29Jag ska till San Fransisco i juni och undrar därför om någon har erfarenheter av att springa där? Min mormor (som bor där) säger att det inte är "säkert" att springa där tidiga mornar och kvällar, "det är inte Sverige". Hur är det med det? Skulle också gä
Jag ska till San Fransisco i juni och undrar därför om någon har erfarenheter av att springa där? Min mormor (som bor där) säger att det inte är "säkert" att springa där tidiga mornar och kvällar, "det är inte Sverige". Hur är det med det? Skulle också gä
Quote from Fredrik Johansson on 24 May 2007, 10:39Edit: Fel av mig - svarade på fel inlägg
Edit: Fel av mig - svarade på fel inlägg
Quote from Funbeat user on 24 May 2007, 12:33Jag har sprungit där i krokarna lite gran och det har känts hur lugnt som helst. Dock finns det ju vissa områden man bör var lite försiktig med (minns inte vad dom heter).
Bra ställen är tex
* Längst med kajen på östra sidan, upp mot Fishermans Warf och
Jag har sprungit där i krokarna lite gran och det har känts hur lugnt som helst. Dock finns det ju vissa områden man bör var lite försiktig med (minns inte vad dom heter).
Bra ställen är tex
* Längst med kajen på östra sidan, upp mot Fishermans Warf och
Quote from Lena Bjerlöw on 24 May 2007, 19:34Eller spring i Golden Gate park? Jättefina vägar och "rolling hills". Kanske inte så långt, men du kan ju springa runt i den! (Många lopp går där igenom och det är jättemysigt där!)
Eller spring i Golden Gate park? Jättefina vägar och "rolling hills". Kanske inte så långt, men du kan ju springa runt i den! (Många lopp går där igenom och det är jättemysigt där!)
Quote from Funbeat user on 24 May 2007, 21:24Tack för tipsen!
Tack för tipsen!
Quote from Funbeat user on 25 May 2007, 09:14Lite backträning lär det ju inte råda brist på? 😉
Lite backträning lär det ju inte råda brist på? 😉