Quote from Guest on 12 October 2008, 16:42Ge mig lite tips på upplägg för ett intervallpass!
🙂Ella
Ge mig lite tips på upplägg för ett intervallpass!
🙂
Ella
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 16:52Jag tittade lite på din träning, och ser att du springer högst en gång i veckan och siktar på milen under 70 minuter. Jag lovar att det inte är intervaller du behöver för att förbättra dig. Du tränar ju annat också som ger kondition, och om du utöver det
Jag tittade lite på din träning, och ser att du springer högst en gång i veckan och siktar på milen under 70 minuter. Jag lovar att det inte är intervaller du behöver för att förbättra dig. Du tränar ju annat också som ger kondition, och om du utöver det
Quote from Björn Eriksson on 12 October 2008, 17:08Hej Pontus och tack för svar!
Mitt främsta mål är dock inte att förbättra min miltid, utan att få en verierad, "bred" och rolig träning som gör mig snabbare, starkare och lättare. Typ så.
Eftersom jag är så tung vill jag inte ut och nöta milen för ofta he
Hej Pontus och tack för svar!
Mitt främsta mål är dock inte att förbättra min miltid, utan att få en verierad, "bred" och rolig träning som gör mig snabbare, starkare och lättare. Typ så.
Eftersom jag är så tung vill jag inte ut och nöta milen för ofta he
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 18:45Kan väl bara hålla med Pontus. Öka löpningen till 2-3 gånger i veckan. Tycker inte du behöver springa mer än ett pass upp mot 10 km. De andra kan vara på ca 5 km. Har du inte tid för 3 gånger så finns det väl löpband på ditt gym? Där kan du köra uppvärmni
Kan väl bara hålla med Pontus. Öka löpningen till 2-3 gånger i veckan. Tycker inte du behöver springa mer än ett pass upp mot 10 km. De andra kan vara på ca 5 km. Har du inte tid för 3 gånger så finns det väl löpband på ditt gym? Där kan du köra uppvärmni
Quote from Funbeat user on 12 October 2008, 20:49Hej Ella!
När jag började med intervaller (tar det lite lugnt med dom just nu, men ändå) så fick jag det goda rådet av en vän här på funbeat att börja lite försiktigt med 70/20 (jag fuskade med 70/30 😉 )
Alltså: Spring SNABBT (kuta) i 70 sekunder, vil
Hej Ella!
När jag började med intervaller (tar det lite lugnt med dom just nu, men ändå) så fick jag det goda rådet av en vän här på funbeat att börja lite försiktigt med 70/20 (jag fuskade med 70/30 😉 )
Alltså: Spring SNABBT (kuta) i 70 sekunder, vil