Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringa/Jogga i Paris?
You need to log in to create posts and topics.

12

Har suttit och läst Runners world här på förmiddagen och blivit inspirerad av alla människor som far jorden runt och springer lite här och lite där. Själv ska jag till Paris några dagar i mitten av juni och vill ta med mej jogingdojjorna dit.Har ni några

Jag skulle aldrig springa i Paris, iaf inte med joggingdojor på. På sin höjd skulle jag springa mellan affärerna och trattoriorna 😉

Boulognerskogen är känd för sina stråk.

Stora städer brukar ha fin-fina parker man kan springa i. Annars får du springa tidigt på morgonen innan trotoarerna fylls med folk, det brukar vara skönt det också.

åh jag älskar paris

jogga längs med floden, förbi notre dam (ja jag vet jag kan inte stava)
jättemysigt ju

Jag skulle nog tycka att det vore underbart att springa i storstäder. Har aldrg provat. Tänk vad mycke man kan titta på, framförallt på morgonkvisten

Vill du ha backträning ska du springa i Montmartre, de gånger jag varit i Paris har jag alltid lyckas pricka in brandmännens gemensamma löpträning runt om Motmartre och de verkar alltid skratta och skämta med varandra där de springer på led bakom brandbil

Annars är soptömmarna bra sparringpartners, enligt Herman Lindqvist.

Tack för länkar och tips!! Men det där med sopgubbarna låter jag nog bli;) har dålig erfarenhet av att förfölja brevbärare i G-borg...:-)!

Absolut backar i Montmartre! Spring upp till Sacré-Cœur så har du gjort din backträning för resten av året...

12