Quote from Guest on 28 March 2008, 14:37Har suttit och läst Runners world här på förmiddagen och blivit inspirerad av alla människor som far jorden runt och springer lite här och lite där. Själv ska jag till Paris några dagar i mitten av juni och vill ta med mej jogingdojjorna dit.Har ni några
Har suttit och läst Runners world här på förmiddagen och blivit inspirerad av alla människor som far jorden runt och springer lite här och lite där. Själv ska jag till Paris några dagar i mitten av juni och vill ta med mej jogingdojjorna dit.Har ni några
Quote from Jan Lundquist on 28 March 2008, 14:47Jag skulle aldrig springa i Paris, iaf inte med joggingdojor på. På sin höjd skulle jag springa mellan affärerna och trattoriorna 😉
Jag skulle aldrig springa i Paris, iaf inte med joggingdojor på. På sin höjd skulle jag springa mellan affärerna och trattoriorna 😉
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 14:53Boulognerskogen är känd för sina stråk.
Boulognerskogen är känd för sina stråk.
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 14:54Stora städer brukar ha fin-fina parker man kan springa i. Annars får du springa tidigt på morgonen innan trotoarerna fylls med folk, det brukar vara skönt det också.
Stora städer brukar ha fin-fina parker man kan springa i. Annars får du springa tidigt på morgonen innan trotoarerna fylls med folk, det brukar vara skönt det också.
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 14:58åh jag älskar paris
jogga längs med floden, förbi notre dam (ja jag vet jag kan inte stava)
jättemysigt ju
åh jag älskar paris
jogga längs med floden, förbi notre dam (ja jag vet jag kan inte stava)
jättemysigt ju
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 18:32Jag skulle nog tycka att det vore underbart att springa i storstäder. Har aldrg provat. Tänk vad mycke man kan titta på, framförallt på morgonkvisten
Jag skulle nog tycka att det vore underbart att springa i storstäder. Har aldrg provat. Tänk vad mycke man kan titta på, framförallt på morgonkvisten
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 20:42Vill du ha backträning ska du springa i Montmartre, de gånger jag varit i Paris har jag alltid lyckas pricka in brandmännens gemensamma löpträning runt om Motmartre och de verkar alltid skratta och skämta med varandra där de springer på led bakom brandbil
Vill du ha backträning ska du springa i Montmartre, de gånger jag varit i Paris har jag alltid lyckas pricka in brandmännens gemensamma löpträning runt om Motmartre och de verkar alltid skratta och skämta med varandra där de springer på led bakom brandbil
Quote from Funbeat user on 28 March 2008, 20:45Annars är soptömmarna bra sparringpartners, enligt Herman Lindqvist.
Annars är soptömmarna bra sparringpartners, enligt Herman Lindqvist.
Quote from Viktor Wrede on 28 March 2008, 21:08Tack för länkar och tips!! Men det där med sopgubbarna låter jag nog bli;) har dålig erfarenhet av att förfölja brevbärare i G-borg...:-)!
Tack för länkar och tips!! Men det där med sopgubbarna låter jag nog bli;) har dålig erfarenhet av att förfölja brevbärare i G-borg...:-)!
Quote from Funbeat user on 29 March 2008, 00:36Absolut backar i Montmartre! Spring upp till Sacré-Cœur så har du gjort din backträning för resten av året...
Absolut backar i Montmartre! Spring upp till Sacré-Cœur så har du gjort din backträning för resten av året...