Quote from Guest on 20 July 2011, 02:16Hej!
Jag tänkte kolla in bansträckningen för Lidingöloppet nu på torsdag den 21/7.
Nu hittar jag ju inte så bra men undrar om det finns några funbeatare som kan banan och som kan tänka sig hänga med på en träningsrunda?
Hej!
Jag tänkte kolla in bansträckningen för Lidingöloppet nu på torsdag den 21/7.
Nu hittar jag ju inte så bra men undrar om det finns några funbeatare som kan banan och som kan tänka sig hänga med på en träningsrunda?
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 02:26Vilken tid? Tänkte du ta hela sträckan? Jag är gärna med på en del.
Jag tror att det är en permanent märkning av banan.
Vilken tid? Tänkte du ta hela sträckan? Jag är gärna med på en del.
Jag tror att det är en permanent märkning av banan.
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 08:15Kanske klockan 11:00-12:00 så har frukosten hunnit ner en bit?
Jag tänkte springa hela sträckan eftersom jag inte har sprungit där förrut. För de som vill kuta samtidigt går det ju bra att haka på heller hoppa av efter vägen, inget problem.
Farten på en
Kanske klockan 11:00-12:00 så har frukosten hunnit ner en bit?
Jag tänkte springa hela sträckan eftersom jag inte har sprungit där förrut. För de som vill kuta samtidigt går det ju bra att haka på heller hoppa av efter vägen, inget problem.
Farten på en
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 08:25Vilken fart du fått i löpandet "Springande Molnet". 😉
Vilken fart du fått i löpandet "Springande Molnet". 😉
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 23:31Det är väl för att det är fjädermoln 🙂
Det är väl för att det är fjädermoln 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 23:45Sorry det funkade inte för mig.
Sorry det funkade inte för mig.