Quote from Guest on 7 September 2011, 20:41Hej,
Ska springa Lidingö tjejlopp den 25 september och jag springer helst i mina VFF. Tycker att jag orkar mer, får bättre fart och mindre ont i knäna. Är det någon som sprungit tjejloppet tidigare som kan yttra sig om det funkar att springa det i VFF?
Hej,
Ska springa Lidingö tjejlopp den 25 september och jag springer helst i mina VFF. Tycker att jag orkar mer, får bättre fart och mindre ont i knäna. Är det någon som sprungit tjejloppet tidigare som kan yttra sig om det funkar att springa det i VFF?
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 20:51Här är en tråd om det långa Lidingöloppet: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1039022
Här är en tråd om det långa Lidingöloppet: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1039022
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 20:53Det är nog inga problem. Jag sprang Lidingö Ultra i aquasocks och det tillsammans med flera VFF- och minimalistlöpare.
Det är dagtid, underlaget är bra, nerförsbackarna är inte allt för långa. Ett problem kan möjligen vara att det är då pass trångt på LL
Det är nog inga problem. Jag sprang Lidingö Ultra i aquasocks och det tillsammans med flera VFF- och minimalistlöpare.
Det är dagtid, underlaget är bra, nerförsbackarna är inte allt för långa. Ett problem kan möjligen vara att det är då pass trångt på LL
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 07:34Tack för svaret! Jag har hört att det kan vara väldigt trångt. En kompis tipsade mig om att åka dit och provspringa först. Får se om jag får möjlighet till det....
Tack för svaret! Jag har hört att det kan vara väldigt trångt. En kompis tipsade mig om att åka dit och provspringa först. Får se om jag får möjlighet till det....
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 09:29Underlagsmässigt tror jag att det funkar utmärkt. Funderar också på att springa i mina vff.
Underlagsmässigt tror jag att det funkar utmärkt. Funderar också på att springa i mina vff.
Quote from Funbeat user on 8 September 2011, 14:17Jag ska springa halvan i vff och det tror jag inte blir några problem vad gäller underlaget men det gäller ju mig och jag har sprungit en del på liknande underlag.
Värre om det blir trångt och man blir trampad på kanske...
Jag ska springa halvan i vff och det tror jag inte blir några problem vad gäller underlaget men det gäller ju mig och jag har sprungit en del på liknande underlag.
Värre om det blir trångt och man blir trampad på kanske...
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 12:01Jag sprang LL-banan i VFF KSO i söndags - helt underbart. Rekommenderas!
Jag sprang LL-banan i VFF KSO i söndags - helt underbart. Rekommenderas!
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 19:34Ja, det blir nog VFF, jag känner att jag springer mycket bättre i dem. Får ont i ryggen av skor... Men som sagt, läskigt om man ska bli trampad på tårna. Var ute och sprang spåret här i krokarna i VFF och det var minst sagt stenigt och kottar överallt, me
Ja, det blir nog VFF, jag känner att jag springer mycket bättre i dem. Får ont i ryggen av skor... Men som sagt, läskigt om man ska bli trampad på tårna. Var ute och sprang spåret här i krokarna i VFF och det var minst sagt stenigt och kottar överallt, me
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 19:34Förresten ni som springer i VFF, hur gör ni om det är blött? Springer ni med dem ändå? Det är ju inte helt behagligt...
Förresten ni som springer i VFF, hur gör ni om det är blött? Springer ni med dem ändå? Det är ju inte helt behagligt...
Quote from Tini Kjellin on 9 September 2011, 21:21Jo, jag springer i mina VFF även när det är blött. Jag upplever dock inte att det är särskilt obehagligt.
Jo, jag springer i mina VFF även när det är blött. Jag upplever dock inte att det är särskilt obehagligt.